امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۱۷:۴۶ - پنج شنبه ۲۵ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛
دستبند پلیس بر دستان سارق و مالخر موتورسیکلت در رودبار
    گیلنا –  فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری یک سارق و دو مالخر و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان رودبار، شناسایی و دستگیری سارق […]

 

 

گیلنا –  فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری یک سارق و دو مالخر و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان رودبار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته وی، ماموران کلانتری ۱۱ رودبار با بررسی سرنخ‌های به دست آمده و شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به سرقت ۳ دستگاه موتورسیکلت در رودبار اعتراف کرد، گفت؛: در این راستا دو مالخر دستگیر و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنها کشف شد.

فیضی در پایان با بیان اینکه متهمان ۲۳، ۲۸ و ۳۱ ساله با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات بازدارنده، پلیس را برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرائم همچون سرقت یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !