امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۲۵:۳۲ - جمعه ۱ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تیترزنان برتر گیلان معرفی شدند
  گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه تیتر زنی گفت: این مسابقه با موضوع تیتر فجر انقلاب ویژه اصحاب رسانه استان برگزارشده بود.  رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه تیتر زنی گفت: این مسابقه با موضوع تیتر فجر انقلاب ویژه اصحاب رسانه استان […]

 

گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه تیتر زنی گفت: این مسابقه با موضوع تیتر فجر انقلاب ویژه اصحاب رسانه استان برگزارشده بود.  رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه تیتر زنی گفت: این مسابقه با موضوع تیتر فجر انقلاب ویژه اصحاب رسانه استان برگزارشده بود.

 

به گزارش گیلنا از رشت،  مهدی پارسا با اشاره به نقش به‌سزای اصحاب رسانه در جامعه اظهار کرد: رسانه‌ها در توسعه و شکل‌گیری افکار عمومی و توسعه آن بسیار اثرگذارند و در اغلب جوامع نقش محوری دارند.

وی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه گیلان در تبیین دستاوردهای انقلاب و بازگو کردن توانمندی‌های آن افزود: رسانه‌ها در جهت‌دهی سلایق مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی نقش پررنگی دارند و این اثربخشی در چهل و دومین فجر انقلاب محسوس‌تر بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اهمیت تیتر، لید، متن و سایر ارکان و بخش‌های خبری در تولیدات رسانه‌ای گفت: به نظر می‌رسد در عصر روایتگری و اقناع ذائقه مخاطب، صنعت تیتر بیش‌ازپیش اثرگذار است و این نشان می‌دهد باید به این مهم توجه وافری کرد.

پارسا با بیان اینکه بسیج رسانه گیلان سلسله برنامه‌هایی را به جهت تقویت فن تیتر زنی در رسانه‌ها تدوین کرده، تصریح کرد: این سازمان در نخستین برنامه خود برگزاری یک دوره مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه را در دهه فجر آغاز کرد که مشارکت اصحاب رسانه در آن قابل‌توجه بوده که هدف از اجرای مسابقه تیتر زنی افزایش رغبت خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه امیدآفرینی، اقدام و عمل بود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اعلام آثار برتر مسابقه تیتر زنی بیان کرد: راضیه یا مرضیه چالش نفس‌گیر انقلابی‌ها، انقلاب حاج قاسم‌ها می‌خواهد، ۴۲ سال تحیر دنیا و استقلال و اقتدار، هدیه فرزندان زهرا (س) به ایران اسلامی به ترتیب چهار تیتر برگزیده‌در مسابقه مذکور بودند.

پارسا با اشاره به نظر هیئت‌داوران در انتخاب تیترهای برگزیده در مسابقه تیتر زنی بسیج رسانه افزود: این آثار با معیارهای شیوایی در اصالت به‌کارگیری کلمات، جذاب بودن و تأثیرگذاری مفاهیم و کوتاهی تیترها انتخاب‌شده‌اند.

وی با اشاره به اسامی برگزیدگان مسابقه تیتر زنی بسیج رسانه گیلان نیز گفت: محدثه فردی از رشت برگزیده تیتر اول و سوم، بهرام قربان‌پور از رودبار برگزیده تیتر دوم و همچنین اسماعیل بلالایی از صومعه‌سرا رتبه چهارم در مسابقه تیترزنی را به دست آوردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !