امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۵۷:۲۹ - دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرداخت ۹۵ درصد از طلب چای‌کاران
گیلنا – رئیس سازمان چای کشور از تسویه‌حساب ۹۵ درصدی مطالبات چای‌کاران خبر داد. به گزارش  گیلنا از رشت، حبیب جهانساز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات چای‌کاران، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده بخشی از طلب چای‌کاران با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شد. وی از […]

گیلنا – رئیس سازمان چای کشور از تسویه‌حساب ۹۵ درصدی مطالبات چای‌کاران خبر داد.

پرداخت ۹۵ درصد از طلب چای‌کاران

به گزارش  گیلنا از رشت، حبیب جهانساز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات چای‌کاران، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده بخشی از طلب چای‌کاران با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی از تسویه مطالبه چای‌کاران تا مهرماه خبر داد و افزود: امسال ۳۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون چای از چای‌کاران خریداری‌شده که با این ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۹۵ درصد طلب چای‌کاران معادل ۳۳۳ میلیارد تومان آن پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان چای کشور با اذعان به اینکه کاشت چای بسیار در استان‌های شمالی رواج دارد، بیان کرد: استان‌های گیلان و مازندران به دلیل آب‌وهوای مناسب و برحسب توانایی مردم ظرفیت خوبی در تولید چای دارد به‌طوری‌که ۶۰ هزار خانوار در ۲۵ هزار هکتار باغ چای مشغول کار هستند.

جهانساز با اعلام قیمت خرید تضمینی چای در کشور تصریح کرد: امسال ۱۲۶، هزار و ۷۵۳ تن برگ سبز چای از چای‌کاران خریداری‌شده است که قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه‌یک ۳ هزار و ۶۰۰ تومان و درجه‌دو ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !