امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۲۰:۰۱ - چهارشنبه ۱۶ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر عامل شرکت سیمان خزر:
«جهش تولید» در سیمان خزر با تلاش و همدلی کارکنان در حال تحقق است
مدیر عامل شرکت سیمان خزر گفت: اتحاد کارکنان سیمان خزر در مسیر توسعه و پیشرفت، موجبات افزایش مداوم و با سرعت فاصله از نقطه شروع جهش تولید شده است.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، نماینده و فرماندار رودبار به اتفاق جمعی از مسئولان از شرکت سیمان خزر بازدید کردند.

 

اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید مسئولان، تعهد و تخصص را از مولفه های مهم کارگران و کارکنان سیمان خزر بر شمرد و اظهار کرد: با همدلی و جدیت همکاران، این شرکت موفق به کسب افتخارات کشوری شده است.

وی در بخش دیگری از این بازدید با حضور در دپارتمان بارگیرخانه ضمن معرفی محصول جدید سیمان ۲۵ کیلویی به توضیح و تشریح اهداف این محصول تولیدی سیمان خزر پرداخت و افزود: اتحاد کارکنان سیمان خزر در مسیر توسعه و پیشرفت، موجبات افزایش مداوم و با سرعت فاصله از نقطه شروع جهش تولید شده است.

در پایان این بازدید دکتر مهرداد گودرزوند چگینی و مهندس عموپور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و کوشش‌های بی دریغ مدیریت و کارکنان شرکت سیمان خزر، برای تمامی زحمتکشان صنعت و سنگر تولید آرزوی موفقیت و تداوم فعالیت و پیشرفت روز افزون کردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !