امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۳۷:۲۴ - چهارشنبه ۲۷ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست برق منطقه ای گیلان:
خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز ۱و۲ برق دار شد
گیلنا – رشت- سرپرست برق منطقه ای گیلان گفت: خط ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه شهید بهشتی – سیمان سبز ۱ و ۲ که به علت وزش شدید باد و شکستگی کراس آرم و بدنه متصل به آن از مدار خارج شده بود، برقدار شد. به گزارش  گیلنا از رودبار، بهمن داراب زاده اظهار کرد: خط […]

گیلنا – رشت- سرپرست برق منطقه ای گیلان گفت: خط ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه شهید بهشتی – سیمان سبز ۱ و ۲ که به علت وزش شدید باد و شکستگی کراس آرم و بدنه متصل به آن از مدار خارج شده بود، برقدار شد.

خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز ۱و۲ برق دار شد

به گزارش  گیلنا از رودبار، بهمن داراب زاده اظهار کرد: خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی- سیمان سبز ۱ و ۲ به علت شکستگی کراس آرم‌ها و بدنه متصل به آن به علت وزش باد و بارش سنگین برف بی برق و از مدار خارج شده بود.

داراب زاده گفت: تغییرات شدید جوی منطقه کلیشم و دیلمان و صعب العبور بودن مسیر دسترسی به برج شماره ۱۸۰ و دشواری تردد از جمله مشکلات موجود در ترمیم و بازسازی دکل بود، که خوشبختانه گروه‌های عملیاتی توانستند پایه آسیب دیده را بازسازی و خط را در اسرع وقت برقدار کنند.

وی تصریح کرد: در مدت زمانی که این خط از مدار خارج بود، خط تک مداره ۶۳ کیلوولت لوشان-دیلمان برق کارخانه سیمان سبز گیلان را تأمین می‌کرد و هیچ گونه مشکلی در تأمین برق کارخانه وجود نداشت.

لازم به ذکر است که خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز ۱و۲ به طول ۶۲ کیلومتر با ۲۳۶ پایه، وظیفه تغذیه کارخانه سیمان سبز گیلان در منطقه دیلمان را برعهده دارد. تغذیه و پایداری پست‌های ۶۳ کیلوولت سیمان سبز و دیلمان از دیگر وظایف این خط است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !