امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۲۹:۰۸ - سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان ۱۱۴ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی دارد
گیلنا – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستارا تعداد پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی استان را ۱۱۴ پروژه عنوان کرد. به گزارش گیلنا از آستارا، فرهاد دلق‌پوش در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۶ پروژه در حوزه تولید […]

گیلنا – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستارا تعداد پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی استان را ۱۱۴ پروژه عنوان کرد.

گیلان 114 پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی دارد

به گزارش گیلنا از آستارا، فرهاد دلق‌پوش در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۶ پروژه در حوزه تولید و صنعت بااعتباری بالغ‌بر ۶۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه با بهره‌برداری از این تعداد پروژه، برای ۴۷۰ نفر به‌صورت مستقیم فرصت‌های جدید شغلی ایجاد می‌شود، گفت: علاوه بر ۱۶ پروژه فوق، واحدهای دیگری نیز تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری هستند.

دلق‌پوش میزان اعتبار منابع رونق تولید استان گیلان را یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از مقدار فوق از ۱۵ شهریورماه جاری تاکنون، حدود ۵۳۵ میلیارد تومان آن هزینه‌شده که به لحاظ آماری عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت در این حوزه ۵۳ درصد است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ در حوزه بهره‌مندی از منابع تبصره ۱۸ بند الف نیز استان حدود ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار دارد که این مقدار اعتبار با یارانه‌ به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود تا موانع پیش‌روی تولیدکنندگان مرتفع شود.

دلق‌پوش تعداد پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی استان گیلان را ۱۱۴ پروژه عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت این است که در حوزه هدف‌گذاری برای توسعه صنعتی واحدهای تولیدی استان گام‌های تأثیرگذاری برداشته شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !