امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۳:۰۸ - سه شنبه ۲۲ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انقلاب اسلامی متفاوت از تمامی انقلاب‌های دنیا است/رهبر دلداده امت ضلع ماندگاری انقلاب
گیلنا- نماینده ولی‌فقیه در گیلان ۲۲ بهمن را که مصادف با اربعین شهادت سردار دل‌ها است روز مبارکی دانست و گفت: انقلاب اسلامی که طومار حکومت چندین هزارساله شاهنشاهی را از سرزمین پاک ایران اسلامی محو کردند ویژگی‌های روشن و نورانی دارد که با همه انقلاب‌های تاریخ معاصر جهان تفاوت دارد. به گزارش  گیلنا  از […]

گیلنا- نماینده ولی‌فقیه در گیلان ۲۲ بهمن را که مصادف با اربعین شهادت سردار دل‌ها است روز مبارکی دانست و گفت: انقلاب اسلامی که طومار حکومت چندین هزارساله شاهنشاهی را از سرزمین پاک ایران اسلامی محو کردند ویژگی‌های روشن و نورانی دارد که با همه انقلاب‌های تاریخ معاصر جهان تفاوت دارد.

به گزارش  گیلنا  از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در اجتماع عظیم مردم گیلان در ۲۲ بهمن در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: پس از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد شکوفایی نسل‌هایی هستیم که باوجوداینکه دوران جنگ تحمیلی را ندیدند اما عاشقانه این شجره صالحه را که درخت تنومندش با خون‌های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی رشد کرد حفاظت و پاسداری می‌کنند.

وی با درود بر ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: این حرکت سترگ مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان که جایگاه خود را در پازل دنیا دریافته‌اند موجب حیرت و ترس دشمنان از جوانان انقلاب اسلامی ایران شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ۲۲ بهمن را که مصادف با اربعین شهادت سردار دل‌ها است روز مبارکی دانست و تصریح کرد: دنیا بداند انقلابی را که در سال ۱۳۵۷ شکل گرفت و ملت ایران دست رد به طاغوت زمان زدند و طومار حکومت چندین هزارساله شاهنشاهی را از سرزمین پاک ایران اسلامی محو کردند ویژگی‌های روشن و نورانی دارد که با همه انقلاب‌های تاریخ معاصر جهان تفاوت دارد.

فلاحتی با اشاره به انقلاب کبیر فرانسه که پس از ۱۵ سال دچار استبداد در حکومتش شد، بیان کرد: امروز جامعه فرانسه معتقد است سرمایه‌داران مستبد بر مردمشان حاکم هستند.

وی با اشاره به انقلاب‌های کوچک در دنیا که متأثر از انقلاب کارگری روس‌ها بود، گفت: این انقلاب‌ها به دلیل عدم ویژگی‌های درست انسانی چیزی جز ننگ از آن‌ها نمانده و به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی بر اساس سه ضلع نورانی استوار بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست امروز ۴۱ سال موفقیت خود را جشن بگیرد و موجب رویش‌های جدید در داخل و خارج از مرزهای جغرافیای خود شود و سلطه‌های جهان را پیش پای خود خاضع کند.

فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با دست توانای مردم و درایت رهبر توانست شاخ همه قدرت‌های پوشالی دنیای غرب و اروپا را بشکند، افزود: کشور عزیزمان متحمل سختی‌های درون شده و درعین‌حال زالوصفتان داخلی که می‌خواهند با گفتمان‌های داخلی و خارجی از طریق رسانه‌های غرب ملت را از مسیری ک می‌روند سست کنند بدانند که انقلاب شاهد شکوفایی‌های فراوانی است.

وی نخستین و مهم‌ترین ضلعی که انقلاب بر آن استوار بود را اسلام دانست و گفت: اسلام به‌عنوان یک آرمان پس از هزار سال که دین خدا وارد ایران شد مردم ما را حامی آرمان‌های الهی کرد و مردم ایران با توجه به تقدیم هزاران شهید خم به ابرو نیاوردند و در صراط مستقیم اسلامی باخدا پیمان بستند به خاطر اسلام در مسیر خود قرار بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان مردم را ضلع دوم اتکای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اسلام تا امروز دنیای امروز را مدیریت کرده است، جامعه‌ای که حاکمان آن به لحاظ گرایش به رفاه و قدرت می‌خواهند مردم را مدیریت کنند، نه مردم حضور درصحنه خواهند داشت نه حاکمانش مردم را مدیریت می‌کنند اما مردم ایران با بصیرت آگاهان خود حضور سبزشان را در تمامی عرصه‌ها به دنیا ثابت کردند.

فلاحتی با بیان اینکه ضلع سوم ماندگاری نظام اسلامی رهبر دلداده امت جانشین امان زمان (عج) است، تصریح کرد: وعده داد خدا پیروزی مردم را تضمین کرده است خدا وعده یاری ملت را داده است، جمهوری اسلامی دو امامی داشت که برای رها شدن مردم از ظلم طاغوت و تبهکاران قیام کردند و موجب شگفتی جهانیان در عرصه مدیریتی داخل و خارجی شدند.

به گزارش گیلنا، قرار بود وزیر دفاع در جمع راهپیماییان ۲۲ بهمن رشت سخنرانی کند که به علت بارش شدید برف و بسته بودن راه ها، به رشت نرسیده برگشت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !