امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۳۳:۲۲ - دوشنبه ۲۴ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای دومین سال متوالی؛
تندیس واحد مشتری مداری به سیمان خزر رسید
تندیس واحد مشتری مداری برای دومین سال متوالی در نهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری به سیمان خزر رسید

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، نهمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور، در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.
برگزار کنندگان این جشنواره، سیمان خزر را به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته‌ی دریافت تندیس یکصد برند مشتری مدار که در عالی‌ترین سطح می‌باشد دانسته و به همین مناسبت، لوح و تندیس همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهداء کردند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه‌ای در مجموعه سیمان خزر دانست و اطهار کرد: انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان در دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت است.
وی افزود: تکریم مشتریان و حفظ کرامت تمامی مصرف کنندگان، وجه تمایز شرکت سیمان خزر در بازار می باشد.
جمال امیدی اظهار امیدواری کرد: با ادامه‌ی روند رو به رشد مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در فرآیند جاری بازنگری استراتژی شرکت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، موجبات ایجاد فضای تجاری سالم و بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات این واحد را فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک تجاری نه رقیب در راستای منافع مشترک طرفین فعالیت خواهند کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !