امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۸:۴۳ - سه شنبه ۱۳ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“مبارزه با آمریکا”؛ عقیده ای که فراموش نمی شود
  به گزارش گیلنا از رشت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز که به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران برخاسته از تعالیم اسلام بوده و با وجود تهاجمات فرهنگی و تبلیغات دشمن، با روشنگری‌های امام خمینی (ره) آغاز و سپس […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز که به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران برخاسته از تعالیم اسلام بوده و با وجود تهاجمات فرهنگی و تبلیغات دشمن، با روشنگری‌های امام خمینی (ره) آغاز و سپس با رهبری جانشین صالح ایشان آیت الله خامنه ای، در منطقه گسترش یافت.

محمدرضا احمدی با اشاره به وقایع تاریخی ۱۳ آبان، گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآوری روزهای سرنوشت سازی است که با شعار «مرگ بر آمریکا» به دنیا نشان داد که ایران اسلامی در راه دفاع از اسلام همواره بیدار است.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با آمریکا به عنوان نماد استکبار جز عقاید فراموش ناشدنی مردم ایران اسلامی است، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ کوششی برای تضعیف و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !