امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۰۹:۵۶ - دوشنبه ۱۲ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استقرار ۲۰۰ تخت جدید برای بیماران کرونا در رشت
گیلنا – استاندار گیلان از استقرار ۲۰۰ تخت دیگر علاوه بر یک هزار و ۵۰۰ تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار با دبیر کل هلال‌احمر کشور در استانداری با اشاره به تلاش‌های ستودنی این جمعیت […]

گیلنا – استاندار گیلان از استقرار ۲۰۰ تخت دیگر علاوه بر یک هزار و ۵۰۰ تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

استقرار 200 تخت جدید برای بیماران کرونا در رشت

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار با دبیر کل هلال‌احمر کشور در استانداری با اشاره به تلاش‌های ستودنی این جمعیت در برهه‌های مختلف زمانی در استان و امدادرسانی‌های آنان اظهار کرد: تعداد اعضای جمعیت هلال‌احمر استان نسبت به سال گذشته، رشد خوبی داشته که مشارکت بیشتر آنان در ارائه خدمت به مردم مورد انتظار است.

وی از استقرار ۲۰۰ تخت دیگر علاوه بر یک هزار و ۵۰۰ تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر در روزهای آتی خبر داد و خواستار توجه بیشتر به آموزش همگانی مردم توسط این مجموعه با همکاری نیروهای داوطلب، فعالان اجتماعی و نیز صداوسیما شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت پیش‌بینی تمهیدات لازم برای انتقال بیماران با بالگرد هلال‌احمر مستقر در استان، به بیمارستان‌های دیگر در شرایط ضروری تأکید کرد.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیران ارشد استان در خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: برای اسکان، تب سنجی در مبادی ورودی و نیز فراخوان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برای حضور فعالانه در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت و مدیریت ارشد استان، آماده هرگونه همکاری بوده و با جدیت پای‌کار هستیم.

محمودرضا پیروی از در اختیار گذاشتن امکانات برای تقویت تخت‌های درمانی و ملزومات موردنیاز خبر داد و افزود: تلاش برای آموزش همگانی مردم در جهت رعایت بهداشت فردی یک امر ضروری و بسیار مهم است که در این راستا از هر ابزاری استفاده می‌کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !