امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۱:۲۹ - سه شنبه ۵ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جهادگرانی که با سلاح “نخ و سوزن” حرف می زنند
    گیلنا- با تلاش آتش به اختیار گروه جهادی سیدیونس رودباری در تولید ماسک بیش از ۱۴ هزار ماسک، دستکش، اسپند و حرز امام جواد(ع) در شهرستان رودبار تولید و توزیع شد. به گزارش گیلنا از رودبار، گروه جهادی شهید سیدیونس رودباری که سالهاست از فعالیت آن می گذرد و آبرسانی، راه سازی و […]

 

 

گیلنا- با تلاش آتش به اختیار گروه جهادی سیدیونس رودباری در تولید ماسک بیش از ۱۴ هزار ماسک، دستکش، اسپند و حرز امام جواد(ع) در شهرستان رودبار تولید و توزیع شد.

به گزارش گیلنا از رودبار، گروه جهادی شهید سیدیونس رودباری که سالهاست از فعالیت آن می گذرد و آبرسانی، راه سازی و برنامه های فرهنگی را در کارنامه دارد، اینبار در سنگر تولید ماسک پیش قدم شده است.

عبدالمجید صادقی مسئول گروه جهادی شهید سیدیونس رودباری بسیج محمدرسول الله منجیل، در گفتگو با زیتون خبر گفته؛ پس از شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک بر آن شدیم تا کارگاه تولید ماسک تحت عنوان جهاد دوزندگی را تشکیل دهیم.

به گفته وی، با همت خیّرین و تلاش بی وقفه خواهران جهادی در مرحله، ۱۴ هزار ماسک، دستکش، اسپند و حرز امام جواد بین مردم شهرستان رودبار توزیع شد.

مسئول گروه جهادی شهید سیدیونس رودباری بسیج محمدرسول الله منجیل با اشاره به فعالیت جهادی این گروه در راستای مقابله با کرونا ویروس، گفت؛   توزیع این پک های بهداشتی در منجیل و شهرک های تابعه، تعدادی از روستاهای بخش رحمت آباد، عمارلو و خورگام انجام گرفته است.

صادقی تصریح کرد؛ در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به جهش تولید نام گرفته، فعالیت این کارگاه ادامه پیدا خواهد کرد.

  

الان سلاح ما نخ و سوزن ماست

حیدری از خواهران این گروه  جهادی، هدف از فعالیتش در کارگاه جهادی را رضای خدا و کمک به همنوعان می داند.

خواهر جهانپور نیز که در کارگاه جهاد دوزندگی فعالیت می کند، معتقد است: در زمانه ای هستیم که اگر پشت همدیگر نباشیم، پشت خودمان خالی می شود. پا به پای هم برای مبارزه با دشمنی بزرگتر از کرونا ویروس آمده ایم.

خانم کامران از خواهران گروه جهادی نیز می گوید: یاد این جمله از رهبر معظم انقلاب افتادم که فرمودند جز با کار جهادی نخواهیم توانست. این را همه بدانند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، کار فراوان و پرحجم و با کیفیت و انقلابی.

به  گفته وی، الان سلاح ما نخ و سوزن ماست، زمان جنگ زنان پشت جبهه بودند و ما الان تداعی کننده آن دوران با این کار جهادی شده ایم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !