امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۳۲:۲۶ - سه شنبه ۹ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده کل ارتش:
“سیلی محکم” پاسخ تجاوزگران خواهد بود
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در یادواره شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود، اظهار کرد: به برکت خون شهدا است که امروز ایران اسلامی در چشم دوست و دشمن، خوش درخشیده و روز به روز بالنده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به قدرت بلامنازع ایران اسلامی در تمام ادوار، افزود: ایران اسلامی در کنار تحمل تمام فشارهای سیاسی، جنگ، اقتصادی و قدرت نرم دشمن، روی پای خود ایستاد و در مقابل تهدیدات ناجوانمردانه دشمن ابرو خم نکرد.

 

امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است

فرمانده کل ارتش با تصریح بر اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: ایران در تمام دوران جز ۱۰ قدرت برتر جهان بوده و این مسیر استمرار خواهد داشت.

سرلشکر موسوی، وجود انسجام، اتحاد مردم و برخورداری از رهبری آگاه و عالم را از رموز موفقیت جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: کشوری که در آن اتحاد، همدلی و وحدت نباشد و از همه مهم‌تر آن کشور از وجود رهبری آگاه و دانشمند بی بهره باشد، از هم پاشیده خواهد شد.

وی با اشاره به دشمنی‌های گسترده علیه نظام اسلامی، افزود: ایران اسلام در میان حصار آتش و گرگ‌های دندان تیز کرده در آن سوی مرزها، با اقتدار به راه پیشرفت خود ادامه می‌دهد و کسی جرأت ندارد به خاک کشور چپ نگاه کند، این اقتدار بخشی از ثمره شجره طیبه شهیدان است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه هزاران شهید جوان مثل شهید املاکی شهید شدند تا پرچم انقلاب برافراشته شود، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهیدان است انقلاب به عنوان قطب جهانی معرفی شده و این حرکت آغازی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی در راستای ظهور صاحب الزمان خواهد بود.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه راه اسلام، قرآن، عظمت، عزت، سعادت و رو سفیدی به برکت راه و خون شهیدان است، گفت: امروز ایران اسلامی در چشم دوست و دشمن به عزت ستوده می‌شود و این نتیجه ایثار و خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغازی در تشکیل تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: هزاران جوان همانند شهید املاکی قد برافراشتند تا جمهوری اسلامی تداوم داشته باشد و امروز اسلام ناب به عنوان قطب بزرگ جهانی مطرح شده است.

 

انقلاب و دفاع مقدس با جوانان به نتیجه رسید

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه انقلاب و دفاع مقدس را جوانان به سرانجام رساندند و در گام دوم انقلاب هم جوانان باید پیشرو باشند، اضافه کرد: جوانان مؤمن انقلابی در صف اول زمینه سازی ظهور قرار دارند و بیش از دیگران در این میدان نقش آفرینی می‌کنند و اندیشه انتظار موجب استقامت و پایداری در برابر فشارها و سختی‌ها می‌شود و از یاس و ناامیدی جلوگیری می‌کند.

سرلشکر موسوی با اشاره به اتاق‌های فکر و گروه‌های تبلیغاتی و صداهای مسموم شیطان، اضافه کرد: دشمنان به دنبال این هستند که امید را در دل مردم کمرنگ کنند و ریشه‌ای ترین جهاد در گام دوم انقلاب جلوگیری از یاس و نا امیدی است و انتظار فرج به معنای امید به آینده روشن و تحقق ارزش‌ها و خوبی‌ها است این نگاه منتظر واقعی به انسان شور و نشاط و حرکت می‌دهد.

وی با بیان اینکه جوان منتظر ساکن و ساکت نمی‌ماند و فعالیت‌ها را در برای زمینه سازی انجام و این نگاه تمدنی است، افزود: در این نگاه ممکن است در مقاطعی از وضعیت راضی نباشیم و با فرآیند است که مقطع را تحلیل می‌کند و ما مسیر سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم و نظام جمهوری اسلامی به دست با کفایت حضرت روح الله بنا و در این فرایند تمدنی اینجاییم در نقطه حساس از تاریخ قرار داریم و رهبری هم مربی آماده سازی جامعه برای ظهور موعود است.

سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه اندازه رژیم صهیونیستی به اندازه عملیات بیت المقدس است، اضافه کرد: هر قدرت بزرگی بخواهد دست از پا خطا کند از جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی خواهد خورد.

 

سردار شهید حسین املاکی در شب عاشورا سال ۱۳۴۰، در روستای کولاک محله، شهرستان لنگرود در خانواده‌ای مذهبی و کشاورز دیده به جهان گشود. سردار املاکی در ۹ فروردین سال ۶۷، در عملیات «والفجر ۱۰» در منطقه عمومی سید صادق شانه دری، بر روی ارتفاعات (بانی بنوک) به همراه یاران و همرزمان شهیدش «محمد اصغری خواه» فرمانده گردان کمیل و شهید دکتر «محمد حبیبی پور» و شهید «سید عباس موسوی» و دیگر عزیزان و دلاوران شجاع اسلام در اثر حمله ناجوانمردانه (بمباران شیمیایی) دشمنان بعثی به شهادت رسید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !