امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۴:۱۴ - پنج شنبه ۱۸ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیلی بی تدبیری مدیر بر صورت دانش آموز لنگرودی
مدیر اداره آموزش و پرورش لنگرود با تایید خبر سیلی خوردن یک دانش آموز توسط مدیر یک مدرسه گفت: به مدیر مدرسه تذکر کتبی درج در پرونده داده شد و در تلاشیم تا رضایت خانواده دانش آموز را جلب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، روز گذشته مطلبی در فضای مجازی در خصوص تنبیه بدنی شدید یک دانش آموز توسط مدیر یک مدرسه در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بدی را در روزهای نخست حضور دانش آموزان بعد از دو سال دوری از مدارس به همراه داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لنگرود  با اشاره به انتشار عکسی از سیلی مدیر مدرسه‌ای در لنگرود بر صورت یک دانش آموز نوجوان با تائید این خبر اظهار کرد: در یکی از مدارس، دو دانش آموزِ مقطع ششم ابتدائی با یکدیگر درگیر می‌شوند و مدیر مدرسه برای جدا کردنشان ورود کرده و به یکی از دانش آموزان سیلی می‌زند.

مجید فاریابی با اشاره به سابقه ۱۵ساله این مدیر مدرسه گفت: به مدیر مدرسه تذکر کتبی درج در پرونده داده شد.

وی با ابراز تاسف از بروز چنین اتفاقی افزود: در تلاشیم تا رضایت خانواده دانش آموز را جلب کنیم و به ملاقات حضوری دانش آموز نیز خواهیم رفت و علاوه بر دلجوئی وی، موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !