امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۱۴:۴۱ - سه شنبه ۱۱ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه شهرستان رودبار خبر داد:
توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان در رودبار
گیلنا – فرمانده سپاه رودبار از توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی در دومین مرحله از مرحله دوم رزمایش مواسات در این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار حسن فیضیان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد: دومین مرحله از مرحله دوم رزمایش “مواسات، همدلی و کمک مومنانه” در شهرستان رودبار با همکاری، مشارکت و […]

گیلنا – فرمانده سپاه رودبار از توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی در دومین مرحله از مرحله دوم رزمایش مواسات در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن فیضیان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد: دومین مرحله از مرحله دوم رزمایش “مواسات، همدلی و کمک مومنانه” در شهرستان رودبار با همکاری، مشارکت و نوعدوستی مردم خَیِر و نوعدوست این شهرستان برگزار شد.

به گفته وی، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با رویکرد مسجد محوری صورت گرفت و قرارگاه مسجد با محوریت ائمه جمعه و جماعات، هیئات امنا و پایگاه های بسیج تشکیل شد.

فرمانده سپاه رودبار از توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی در دومین مرحله از مرحله دوم رزمایش مواسات در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این مرحله ۱۷۰۰ بسته کمک معیشتی، ۱۰۰ کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی، اطعام غذای گرم، نان و ماسک و اقلام بهداشتی بین افراد نیازمند شهرستان رودبار توزیع شد.

فیضیان ارزش ریالی کمک های مومنانه مرحله دوم شهرستان رودبار را ۶۵۰ میلیون تومان ارزیابی کرد و گفت: مرحله سوم از دومین رزمایش “مواسات” در دهه آخر صفر اجرایی می شود.

وی ضمن تقدیر از نگاه خیرخواهانه مردم شهرستان رودبار در اجرای رزمایش کمک مومنانه، افزود: مردم رودبار همانند همیشه در رزمایش “مواسات، همدلی و کمک مومنانه” نشان دادند که در کار خیر پیشگام هستند و انتظار می رود این نگاه استمرار داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !