امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۵۴:۳۰ - چهارشنبه ۱۶ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هر کسی به ایران و امنیت آن علاقمند است، باید در انتخابات شرکت کند
به گزارش گیلنا هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم  صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، بیانات مهمی درباره‌ی طرح موسوم به معامله‌ی قرن و انتخابات پیش‌رو، ایراد کردند که متن آن تا […]

به گزارش گیلنا هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم  صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، بیانات مهمی درباره‌ی طرح موسوم به معامله‌ی قرن و انتخابات پیش‌رو، ایراد کردند که متن آن تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.


بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح ذیل است

 طرح آمریکایی معامله‌ی قرن، قبل از مردن ترامپ خواهد مرد.

 هر کسی به ایران و امنیت آن علاقمند است، باید در انتخابات شرکت کند.

 زورگویان و سرگردنه‌بگیران آمریکایی  اخیراً از یک طرحی رونمایی کردند؛ اسم آن را هم گذاشتند معامله‌ی قرن.

خودشان را دلخوش میکنند به اینکه یک اسم بزرگی برایش بگذارند، شاید بگیرد، شاید بشود.

به نظر بنده این کاری که اینها انجام دادند و دنبالش هستند، اولاً احمقانه است، ثانیاً نشانه‌ی خباثت است، ثالثاً از همین الان و شروع به کار به ضرر خودشان است.

احمقانه‌ است، چرا؟ چون این طرح قطعاً به نتیجه نمیرسد. این طرح قبل از مُردن ترامپ، میمیرد.

بنابراین {براى}یک کاری که  قطعاً تحقّق پیدا نخواهد کرد، آمدن و نشستن و خرج کردن و دعوت کردن و این و آن را دعوت کردن و در دنیا جنجال راه انداختن و رونمایی کردن ، یک عمل احمقانه‌ است.
ثانیاً نشانه‌ی خباثت و دغل‌کاری آمریکایی‌ها است؛ … چرا؟ برای خاطر اینکه آنها آمده‌اند با یک طرف دیگری که همان صهیونیست‌ها هستند، معامله کرده‌اند، موضوع معامله یک چیزی است که متعلق به آنها نیست؛  … فلسطین، مال فلسطینی‌ها است؛ شما چه ‌کاره‌ هستید که بیایید راجع به فلسطین تصمیم بگیرید؟

بعد هم گفتیم از اوّل کار، این کار به ضرر خودشان است؛ چرا؟ برای خاطر اینکه همه‌ی تلاش دستگاه استکبار این بود و هست که نام فلسطین و یاد فلسطین را به فراموشی بسپرند.  … این کاری که اینها کردند، بعکس موجب شد که مسئله‌ی فلسطین زنده شد. الان همه‌ی دنیا نسبت به مظلومیّت مردم فلسطین و اینکه حق با اینها است، دارند حرف میزنند و آمریکا را محکوم میکنند. حالا به چهار نفر سران خائنِ عرب نباید نگاه کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !