امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۳۲:۱۰ - شنبه ۱۳ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانش تولید برق لوشان به سوریه می رود
    به گزارش گیلنا از رودبار، هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان صنعت برق کشور سوریه از توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های نیروگاه لوشان بازدید کردند. در این بازدید چند ساعته، هیئت سوری از نزدیک در جریان دانش و توانمندی متخصصان ایرانی به ویژه کارکنان توانمند نیروگاه لوشان در انجام فعالیت‌های در حال انجام در پروژه […]

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان صنعت برق کشور سوریه از توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های نیروگاه لوشان بازدید کردند.

در این بازدید چند ساعته، هیئت سوری از نزدیک در جریان دانش و توانمندی متخصصان ایرانی به ویژه کارکنان توانمند نیروگاه لوشان در انجام فعالیت‌های در حال انجام در پروژه نوسازی و تعمیرات اساسی واحد ۲ بخار نیروگاه لوشان قرار گرفتند.

 تولید برق لوشان آماده همکاری با تولید برق سوریه

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با اشاره به حضور مهمانان سوری به این مجموعه، این اتفاق را برای صنعت برق کشور و گیلان مهم ارزیابی کرد و با اشاره به نیم قرن تولید برق مستمر و پایدار واحدهای بخار نیروگاه و ضرورت نوسازی و بازسازی اساسی واحد ۲ بخار برای آماده سازی آن برای نیم قرن دوم فعالیت خود در عرصه صنعت فاخر برق کشور، اظهار کرد: تمامی فعالیت‌های پیش بینی شده در این پروژه به دست توانمند نیروهای داخلی و به ویژه پرسنل با تجربه و توانمند نیروگاه شهید بهشتی لوشان در حال انجام است‌.

شجاعی با بیان اینکه مجموعه نیروگاه لوشان آماده همکاری و مشارکت در پروژه های تعمیرات نیروگاه های سوریه است، گفت: شرکت مدیریت تولید برق لوشان با تکیه بر نیروهای متخصص و کارآزموده و توانمند بومی می تواند به صنعت برق سوریه کمک کند.

به گفته وی، سرویس و نگهداری خوب و منظم و انجام منظم تعمیرات دوره ای و تعمیرات اساسی واحدها طبق برنامه های منظم و از پیش تعیین شده موجب دوام و قوام این مجموعه شده است.

مدیرعامل نیروگاه برق لوشان با اشاره به اهمیت نوسازی و بازسازی اساسی واحد ۲ بخار این نیروگاه، گفت: مدت پیش بینی شده برای انجام نوسازی واحد، به ویژه تعویض بیش از شصت کیلومتر لوله های بویلر  یک سال بوده که با تلاش های صورت گرفته انتظار می رود واحد در نیمه اول زمستان وارد مدار شود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !