امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۷:۴۲ - سه شنبه ۱۳ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معرفی ۱۱ مرکز جامع خدمات درمانی بیماری کرونا در گیلان
گیلنا – نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از معرفی ۱۱ مرکز خدمات درمانی بیماری کرونا در شهرستان رشت و استان گیلان خبر داد. به گزارش  گیلنا از رشت، مهدی شادنوش با اشاره به تعیین مراکز برای بیماران کرونایی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده ۱۱ مرکز خدماتی سلامت در شهرستان رشت آماده ارائه خدمات […]

گیلنا – نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از معرفی ۱۱ مرکز خدمات درمانی بیماری کرونا در شهرستان رشت و استان گیلان خبر داد.

معرفی ۱۱ مرکز جامع خدمات درمانی بیماری کرونا در گیلان

به گزارش  گیلنا از رشت، مهدی شادنوش با اشاره به تعیین مراکز برای بیماران کرونایی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده ۱۱ مرکز خدماتی سلامت در شهرستان رشت آماده ارائه خدمات به بیماران مشکوک به کرونا است‌‌.

وی با بیان اینکه افراد مشکوک به کرونا باید به این مراکز مراجعه کنند، گفت: در شهر رشت مراکز خدمات جامع سلامت در مناطق ۱ تا ۵ از ساعت ۸ تا ۲۴ آماده ارائه خدمات به افراد دارای علائم و مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اذعان به اینکه در دیگر شهرستان‌های گیلان هم مراکز جامع مخصوص بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته‌شده، تصریح کرد: در خمام، خشکبیجار، لشت نشا، امام‌زاده هاشم از ساعت هفت و نیم تا ساعت ۱۴ آماده ارائه خدمات به افراد است.

شادنوش با اشاره به آمادگی شهرستان‌های تالش، آستارا و لاهیجان برای ارائه خدمات بیان کرد: از روز سه‌شنبه، سه مرکز ارائه خدمات همراه با داروخانه شبانه‌روزی شامل، داروخانه شبانه‌روزی اسماعیلی واقع در پشت شبکه بهداشت تالش، در لاهیجان مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۲ و داروخانه شبانه‌روزی لطیفی و در آستارا مرکز خدمات جامع سلامت شهید محمد زاده و داروخانه شبانه‌روزی حریری از ساعت هشت الی ۲۴ به مردم خدمات می‌دهند.

وی با درخواست از مردم برای مراجعه به مراکز خدمات درمانی معرفی‌شده، افزود: اگر بیماران علائم مشکوک به کرونا را داشتند به این مراکز مراجعه و در صورت تائید پزشک افراد با دریافت نام به مراکز درمانی و بیمارستان می‌توانند مراجعه کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !