امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۸:۳۱ - چهارشنبه ۱۰ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی:مشارکت گیلانیان در رزمایش کمک مومنانه ستودنی است
گیلنا –  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، گفت: مشارکت گیلانیان در اجرای این رزمایش ستودنی است. به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در مراسم توزیع ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات در مصلای امام […]

گیلنا –  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، گفت: مشارکت گیلانیان در اجرای این رزمایش ستودنی است.

مشارکت گیلانیان در رزمایش کمک مومنانه ستودنی است

به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در مراسم توزیع ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات در مصلای امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این رزمایش به دستور مقام معظم رهبری با درخواست از آحاد مردم برای انجام کمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مردم گیلان در این رزمایش، افزود: کمک‌های مومنانه مردم استان گیلان در قالب این رزمایش ستودنی است.

امام جمعه رشت گفت: امروز ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سراسر استان گیلان در میان خانواده‌ای نیازمند و آسیب دیده در این شرایط توزیع می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف در استان گیلان به اجرای این رزمایش، تصریح کرد: از این تعداد هشت هزار بسته به نیست هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت و مابقی در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه این حرکت مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: کمک در این مسیر قطعاً از نگاه خداوند پنهان نخواهد ماند.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !