امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱:۰۷:۱۷ - چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه کوچصفهان خطاب به مسئولان؛
برخورد با زمین خواران شدت بیشتری به خود گیرد
گیلنا – امام‌جمعه کوچصفهان با درخواست از مسؤولان برای افزایش شدت برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و زمین‌خواری در گیلان گفت: مسؤولان باید شدت عملکرد خود را در خصوص برخورد با زمین‌خواری افزایش دهند تا این معضل بزرگ استان حل شود. به گزارش گیلنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حکیمی گیلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت […]

گیلنا – امام‌جمعه کوچصفهان با درخواست از مسؤولان برای افزایش شدت برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و زمین‌خواری در گیلان گفت: مسؤولان باید شدت عملکرد خود را در خصوص برخورد با زمین‌خواری افزایش دهند تا این معضل بزرگ استان حل شود.

مسؤولان شدت برخورد با زمین‌خواران را افزایش دهند

به گزارش گیلنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حکیمی گیلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مسؤولان استانی باید برای حل مشکل ساخت‌وسازهای غیرمجاز اقدامات لازم را انجام دهند، اظهار کرد: مسؤولان استانی با توجه به امکانات و اختیاراتی که دارند باید اقدامات لازم در خصوص حل مشکلات استان ازجمله ساخت‌وسازهای غیرمجاز را انجام دهند.

امام‌جمعه کوچصفهان با تأکید بر لزوم انجام تلاش مضاعف مسؤولان برای حل مشکلات گوناگون در استان گیلان گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند حل مشکلات در صورت فراهم بودن همه امکانات کار بسیار بزرگی نیست و کار زمانی ارزشمند است که با سختی انجام شود، لذا از مسؤولان درخواست دارم در شرایط کنونی برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی با اذعان به اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای استان گیلان باعث از بین رفتن کشاورزی در استان می‌شود، تصریح کرد: کسانی که زمین‌های کشاورزی را خریداری و با تغییر کاربری شروع به ساخت‌وساز می‌کنند فقط در فکر منافع خود بوده و توجهی به دغدغه کشاورزان نداشته و در آخر باعث از بین رفتن زمین و محصولات کشاورزی در استان می‌شویم به همین دلیل باید اقدامات فوری در این خصوص انجام شود،

امام‌جمعه کوچصفهان لازمه عدم حاشیه‌نشینی روستاییان را جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز دانست و افزود: در بعضی مواقع شاهد خریداری تمام زمین‌های یک محل در روستا هستیم که در نام آن محله تغییر کرده و مردم آن روستا دیگر جایگاهی در آن محل ندارند و مجبور به حاشیه‌نشینی می‌شوند.

حکیمی گیلانی با اشاره به آثار مخرب بودن ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای گیلان بیان کرد: افرادی که این زمین‌ها را خریداری می‌کنند به فکر کشاورزی و فرهنگ آن محل نبوده و در بعضی مواقع فرهنگ غربی را وارد روستا و‌ منطقه کرده و باعث بدحجابی می‌شوند.

وی با درخواست از مسؤولان برای افزایش شدت برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و زمین‌خواری در استان گیلان گفت: علی‌رغم اقدامات خوبی که در استان در خصوص برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز شکل‌گرفته مسؤولان باید شدت عملکرد خود را در خصوص برخورد با زمین‌خواری افزایش دهند تا این معضل بزرگ استان حل شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !