امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۰۵:۱۳ - یکشنبه ۳ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد آیت الله فلاحتی از رهاشدگی نوجوانان در فضای مجازی
گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تجارب ایام شیوع کرونا در کشور گفت: نبود مشاوره برای جوانان و نوجوانان در مدارس و حوزه‌های علمیه یکی از فقدان های موجود در ایام کرونا بود به گزارش گیلنا از رشت، جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش استان با محوریت اهمیت فضای مجازی […]

گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تجارب ایام شیوع کرونا در کشور گفت: نبود مشاوره برای جوانان و نوجوانان در مدارس و حوزه‌های علمیه یکی از فقدان های موجود در ایام کرونا بود

به گزارش گیلنا از رشت، جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش استان با محوریت اهمیت فضای مجازی در فرمایشات مقام معظم رهبری و گرامیداشت هشتم اسفندماه هفته تربیت اسلامی و روز تأسیس نهاد امور تربیتی در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان برگزار شد.

جوانان ونوجوانان در فضای مجازی نیاز به مشاور دارند

نماینده ولی فقیه دراستان گیلان در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به تأثیر کرونا در نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا تجربه خوبی در عرصه تعلیم و تربیت بود البته حضور دانش آموزان در کلاس درس بسیار تأثیرگذار است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با تاکید بر اینکه مشاوره، نیاز جدی نوجوانان و جوانان در آموزش از طریق فضای مجازی است، گفت: یکی از موضوع‌هایی که در دوره شیوع بیماری کرونا تجربه کردیم، نبود مشاوره برای جوانان و نوجوانان در مدارس و حوزه‌های علمیه است.

وی بابیان اینکه جوانان و نوجوانان دختر و پسر در حوزه‌های علمیه و مدارس نیاز جدی به مشاوره در عرصه فضای مجازی دارند،تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی محلی برای ارائه پاسخ‌های قانع‌کننده به نوجوانان و جوانان توسط مشاوران امین و دلسوز بوده و اتاق اندیشه‌ورز در راستای تولید محتوا برای دانش آموزان و حتی بعضی از دانشگاهیان تشکیل شود و از حوزویان باتجربه و دلسوز به‌منظور تولید محتوای تربیتی برای دانش آموزان استفاده شود.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر فعالیت دشمن در عرصه جنگ نرم ترکیبی و ادراکی گفت: اتاق اندیشه‌ورز محلی برای جذب مشاوران خوب در راستای تولید محتوای تربیتی مدارس و حتی حوزه‌های علمیه بوده  تا پاسخگوی قوی به شبهات دانش آموزان باشند کما اینکه جامعه از فعالیت‌های فرهنگی غافل شده درصورتی‌که دشمن نوجوانان و جوانان را هدف رفته است.

 

حوزه‌های علمیه در تولید محتوای تربیتی به آموزش‌وپرورش کمک کنند

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت مجازی اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا کلاس‌های درس را در فضای مجازی برای دانش آموزان برگزار کنیم

محمد رحمتی با تاکید بر فعالیت شبانه روزی معلمان در شبکه شاد گفت: فعالیت معلمان برای تعلیم دانش آموزان در شبکه شاد به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد. تمام تلاش ما دراین است تا دانش‌آموزی محروم از تحصیل نشود و‌دراین اساس انتظار داریم حوزه‌های علمیه در ایجاد بسترهای تولید محتوای تربیتی و پرورشی به آموزش‌وپرورش کمک کنند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل میر هاشمی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه گیلان با اشاره به اینکه تولید محتوای تربیتی باروح و روان دانش‌آموز سروکار دارد که می‌طلبد کارگروه تولید محتوای تربیتی و پرورشی با حضور کارشناسان حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش برای دانش آموزان تشکیل شود.

در این جلسه احمد هدایت پناه محقق و پژوهشگر در حوزه نماز، سعید صحراگرد حائز رتبه نخست جشنواره کشوری نو غلامان حسینی (ع) از فومن و جواد طالبی حائز رتبه برتر در جشنواره کشوری نو غلامان حسینی (ع) از لنگرود با اهدای لوح تجلیل شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !