امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۰۷:۲۴ - سه شنبه ۱۹ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تزریق امید به جامعه توسط رسانه‌ها در ایام کرونا
  به گزارش گیلنا از رشت، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران همواره خود را صدای گویای مردم می‌دانند، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال همواره یار و یاور مسؤولان و سپاه پاسداران بوده‌ و در واقع پلی میان مردم و مسؤولان هستند. مهدی پارسا […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران همواره خود را صدای گویای مردم می‌دانند، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال همواره یار و یاور مسؤولان و سپاه پاسداران بوده‌ و در واقع پلی میان مردم و مسؤولان هستند.

مهدی پارسا با اشاره به نقش رسانه در جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از تحولات و مشکلات کشور و جامعه با قلم اصحاب رسانه برطرف می‌شود که این امر نشان دهنده اهمیت رسانه در کشور است.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه در ایجاد آرامش جامعه در ایام کرونا بیان کرد: در روزهای کرونایی استکبار با استفاده از جنگ روانی به دنبال تزریق نا امیدی در جامعه بوده است ولی اصحاب رسانه با فداکاری خود و با حضور در بیمارستان های گیلان، باعث ایجاد امیدواری در بین مردم شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نقش رسانه در جمهوری اسلامی را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: در جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در ایام بعد از آن و در ایام کرونا، رسانه‌ها در جمهوری اسلامی نشان دادند که تا پای جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !