امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۷:۵۱ - دوشنبه ۱۲ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان آتش نشانی رشت؛
هدیه میلیونی شهروند رشتی برای کمک به کنترل کرونا
گیلنا – رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: یک شهروند رشتی برای کمک به کنترل ویروس کرونا ۱۰ دستگاه پاشنده گند زدای موتوری را به سازمان آتش نشانی هدیه داد. به گزارش گیلنا از رشت، بابک رمضانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بواسطه شیوع ویروس کرونا و به جهت پیشگیری از […]

گیلنا – رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: یک شهروند رشتی برای کمک به کنترل ویروس کرونا ۱۰ دستگاه پاشنده گند زدای موتوری را به سازمان آتش نشانی هدیه داد.
به گزارش گیلنا از رشت، بابک رمضانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بواسطه شیوع ویروس کرونا و به جهت پیشگیری از پیشروی این ویروس در سطح شهر این سازمان هر شب نسبت به گند زدایی اقدام می کند، اظهار کرد: ده دستگاه پاشنده گند زدای موتوری توسط یکی از مدیران فروشگاه ادوات کشاورزی به این سازمان هدیه شد تا در امر گندزدایی، پاکسازی و ضد عفونی معابر شهری و اماکن عمومی شهر رشت توسط آتش نشانان  از آن بهره برداری شود.

رییس سازمان آتش نشانی گفت: ارزش این دستگاه‌های گندزدای موتوری ۱۸ میلیون تومان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !