امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۴:۵۱ - شنبه ۸ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توجه به توان داخلی راه حل مشکلات اقتصادی
گیلنا- امام‌جمعه املش توجه به اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی را بهترین راهبرد مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی به خصوص در حوزه کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال و اقتصاد مردم را حل کند. به گزارش گیلنا از املش، حجت الاسلام و المسلین علی رنجبر در […]

گیلنا- امام‌جمعه املش توجه به اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی را بهترین راهبرد مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی به خصوص در حوزه کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال و اقتصاد مردم را حل کند.

توجه به توان داخلی راه حل مشکلات اقتصادی

به گزارش گیلنا از املش، حجت الاسلام و المسلین علی رنجبر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته املش که در مصلای این شهر با قدردانی از هیئت‌های مذهبی این شهرستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا در عزاداری‌ها اظهار کرد: استکبار به دنبال سوء‌استفاده از مراسم ماه محرم است به گونه‌ای که سعی دارد تا از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های بهداشتی بهره‌برداری کند.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: همه مسؤولین در ارائه خدمات صادقانه به مردم تلاش می‌کنند و در پذیرش ارباب رجوع و حل مشکلات آن‌ها حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

امام‌جمعه املش با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب و توجه دولت به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: شاه کلید حل همه مشکلات ایجاد اشتغال بوده و تسهیل در روند فراهم‌سازی اشتغال امری ضروری است.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی را بهترین راهبرد مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی به‌خصوص در حوزه کشاورزی می تواند بسیاری از مشکلات اشتغال و اقتصاد مردم را حل کند.

رنجبر با اشاره به تولید دو موشک دفاعی کشور گفت: ساخت این موشک‌های دفاعی لرزه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه استکبار جهانی انداخت و دلاور مردان این سرزمین موجب شدند تا بار دیگر اقتدار انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.

وی تأمین آب شرب را از مطالبات مردم خواند و افزود: مسؤولان باید بتوانند با پیگیری های به موقع برای تامین آب شرب مردم تلاش مضاعف تری داشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !