امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۶:۵۹ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون امور اقتصادی استاندار گیلان:
جذب ۱۲ میلیاردی منابع تسهیلات روستایی و اشتغال در رودبار
گیلنا- جذب بیش از ۱۲ میلیارد تومان در منابع تسهیلات روستایی و اشتغال روستایی در شهرستان رودبار، ایجاد اشتغال ۸۰۰ نفر در شهرستان در سال ۹۸ و تأکید به لزوم حمایت بانک‌ها از تولیدکنندگان ازجمله موارد مطرح‌شده در نشست رفع موانع تولید شهرستان رودبار بود. به گزارش گیلنا، مشکلات و موانع تولید شرکت‌ها و صنایع […]

گیلنا- جذب بیش از ۱۲ میلیارد تومان در منابع تسهیلات روستایی و اشتغال روستایی در شهرستان رودبار، ایجاد اشتغال ۸۰۰ نفر در شهرستان در سال ۹۸ و تأکید به لزوم حمایت بانک‌ها از تولیدکنندگان ازجمله موارد مطرح‌شده در نشست رفع موانع تولید شهرستان رودبار بود.

جذب 12 میلیاردی منابع تسهیلات روستایی و اشتغال در رودبار

به گزارش گیلنا، مشکلات و موانع تولید شرکت‌ها و صنایع شهرستان رودبار با حضور معاون استاندار گیلان، مدیران کل و مدیران بانک‌های استان در جلسه رفع موانع تولید این شهرستان در فرمانداری رودبار موردبررسی قرار گرفت.

پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان رودبار با وضعیت موجود هم‌خوانی ندارد
معاون امور اقتصادی استانداری گیلان در نشست رفع موانع تولید شهرستان رودبار اظهار کرد: پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان رودبار با وضعیت موجود هم‌خوانی ندارد و می‌بایست فعالیت جدی‌تری در این حوزه صورت گیرد.

آرش فرزام صفت با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان رودبار در بخش صنعت گفت: بخشی از ظرفیت‌های شهرستان رودبار در زمینه صنعتی است و وظیفه‌داریم برای ۹۰ واحد صنعتی و تولیدی شهرستان رودبار اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات بر سر راه تولید و صنعت شهرستان تصریح کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرستان رودبار تعطیل است که برخی دارای مشکلات حقوقی و مرتبط با آن هستند و می‌بایست نسبت به رفع مشکلات آنها جدیت بیشتری صورت گیرد.

معاون امور اقتصادی استانداری گیلان از جذب بیش از ۱۲ میلیارد تومان در منابع تسهیلات روستایی و اشتغال روستایی در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: در منابع تسهیلات روستایی و اشتغال روستایی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان جذب شهرستان رودبار شد.

فرزام صفت با تأکید بر پیگیری و حل جدی‌تر نسبت به اجرای مصوبات بیان کرد: مدیران باید در مدتی که مصوبه‌ای شکل اجرایی می‌گیرد نسبت به اجرای صحیح آن اقدام کنند و این موضوع پذیرفتنی نیست که مشکلات واحدهای تولیدی همچنان باقی بماند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !