امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۲۱:۴۴ - سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در ۱۱۲ بقعه متبرکه گیلان
‘گیلنا -مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی تا هفتمین روز شهادت این سردار بزرگ جبهه مقاومت در ۱۱۲ بقعه متبرکه گیلان خبر داد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده با بیان اینکه سردار سلیمانی مالک اشتر امام خامنه‌ای و عارفی مجاهد بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه افرادی است که خیرات و برکات آن‌ها پس […]

‘گیلنا -مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی تا هفتمین روز شهادت این سردار بزرگ جبهه مقاومت در ۱۱۲ بقعه متبرکه گیلان خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در ۱۱۲ بقعه متبرکه گیلان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده با بیان اینکه سردار سلیمانی مالک اشتر امام خامنه‌ای و عارفی مجاهد بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه افرادی است که خیرات و برکات آن‌ها پس از رفتن ظاهری آنان از این دنیا هم شامل مردم جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام ایران اسلامی در عزاداری برای این شهید بزرگ جبهه مقاومت بیانگر برکات شهادت سردار سلیمانی است، افزود: بقاع متبرکه گیلان نیز همراه با بقاع متبرکه سراسر کشور در سوگ این مجاهد با اخلاص کشور سیاه‌پوش می‌شوند و پرچم مشکی در این اماکن مقدس به اهتزاز درمی‌آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار شهید سلیمانی تا هفتمین روز شهادت این سردار بزرگ جبهه مقاومت در ۱۱۲ بقعه شاخص گیلان بیان کرد: ادارات اوقاف شهرستان‌های گیلان یک مراسم محوری در هر شهرستان با حضور هیئات مذهبی و مداحان برجسته برگزار می‌کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب با عرضه کتاب‌های متناسب با موضوع مقاومت علیه استکبار در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: روحانیون بومی حاضر در خیمه‌های معرفت نیز به تبیین محورهای مقاومت و دستاوردهای مدافعان و حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازند.

علیزاده با اشاره به برگزاری ۱۶ محفل انس با قرآن کریم در بقاع شاخص استان گیلان گفت: مراسم محوری محفل انس با قرآن کریم، پنجشنبه بعد از نماز مغرب در خواهر امام رشت به مناسبت هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !