امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸:۵۶:۲۴ - یکشنبه ۲۸ خرد ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری ۴۴۰ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در گیلان
گیلنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۱ کیلو و ۱۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گیلنا، سرهنگ علی احمدپور  از اجرای طرح ۳ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه ۴ کیلو و ۸۶۸ گرم تریاک، ۲ کیلو و ۲۲۲ گرم هروئین، ۹۸۶ گرم حشیش، ۹ کیلو و ۲۵۵ گرم شیشه و ۱۳ کیلو و ۶۸۷ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: در این راستا، ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، گفت: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

سرهنگ احمدپور با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، خاطرنشان کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !