امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۴۵:۱۶ - شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمله امام جمعه به “صمت” رودبار
  گیلنا -امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی تند و تامل برانگیز، به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان حمله ور شد.   به گزارش گیلنا از رودبار،حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های‌ نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید نسبت به عملکرد “صمت” رودبار، اظهار […]

 

گیلنا -امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی تند و تامل برانگیز، به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان حمله ور شد.

 

به گزارش گیلنا از رودبار،حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های‌ نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید نسبت به عملکرد “صمت” رودبار، اظهار کرد: بلاتکلیفی هیئت رئیسه اتاق اصناف نشان از بی عرضگی صمت رودبار است که یعد از گذشت ۱۰ ماه، اتاق اصناف رودبار رئیس ندارد.

وی با بیان اینکه بازاریان،کسبه و اصناف متحمل ضرر و زیان این بی تدبیری ها می شوند، افزود: از اینکه خودتان که می‌بَرید‌ومی‌خورید و‌ چه ‌می‌کنید؛ بگذریم؛ اما به داد مشکلات مردم برسید.

امام جمعه رودبار در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه این هفته رودبار صحبت های قابل تاملی را پیرامون اداره صمت بیان کرد و گفت: خبرهای بسیار وحشتناکی به من می رسد که اگر خانم هایتان بدانند از شما طلاق می گیرند، آقایان مسئول چرا به داد مردم نمی رسید؟

سیدمحمدی با اشاره به داشته ها و پتانسیل های فراوان در کشور، تصریح کرد: کشوری که همه چیز دارد اما بر اثر بی لیاقتی و بی تدبیری عده ای، هیچ چیز سر جایش نیست.

وی با اشاره به نافرجامی برجام و بدعهدی آمریکا و اروپا به تعهدات، افزود: عده ای فریب لبخندهای دروغین  آمریکا و اروپا را خوردند و به کدخدا دلخوش کردند اما دیدید که دل بستن به کدخدا هیچ سودی نداشت.

امام جمعه رودبار با اشاره به برخی بی تدبیری ها و وجود مشکلات در کشور، گفت: اگر می بینید کشور یک جای کارش می لنگد بدانید نتیجه بی توجهی به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری است، اگر آقایان فرمایشات رهبری را گوش میکردند اکنون این همه مشکلات در کشور نداشتیم.

سیدمحمدی با اشاره به افزایش لحظه ای قیمت ها، بیان کرد: کرونا را می توان کنترل کرد، اما قیمت ها را خیر.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !