امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۹:۰۹ - پنج شنبه ۲ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۱۰ کیلو حشیش در رودبار
گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش از مسافر یک دستگاه خودرو سمند در این شهرستان کشف شد. سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفتگو با خبرنگار گیلنا از رودبار، با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم ناهنجاری‌های اجتماعی نشات گرفته از مصرف موادمخدر است اظهار داشت: در این راستا مبارزه با سوداگران […]

گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش از مسافر یک دستگاه خودرو سمند در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفتگو با خبرنگار گیلنا از رودبار، با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم ناهنجاری‌های اجتماعی نشات گرفته از مصرف موادمخدر است اظهار داشت: در این راستا مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سمند که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه در بازرسی از ساک همراه یکی از مسافران خودرو مورد نظر، ۱۰کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد افزود: در این رابطه متهم ۳۴ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !