امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۸:۱۵ - چهارشنبه ۶ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هدیه آزادی “نذر هشتم” به ۸۱ زندانی در گیلان
گیلنا مدیرکل زندان های گیلان گفت: به همت خیران و در قالب پویش «نذر هشتم» ۸۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد گیلان آزاد شدند. به گزارش گیلنا از رشت، رضا محمدی اصل گفت: در دومین مرحله از آزاد سازی زندانیان در پویش «نذر هشتم» با کمک خیرین گروه جهادی و مدیران عامل انجمن‌های استان […]

گیلنا مدیرکل زندان های گیلان گفت: به همت خیران و در قالب پویش «نذر هشتم» ۸۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد گیلان آزاد شدند.

به گزارش گیلنا از رشت، رضا محمدی اصل گفت: در دومین مرحله از آزاد سازی زندانیان در پویش «نذر هشتم» با کمک خیرین گروه جهادی و مدیران عامل انجمن‌های استان گیلان ۸۱ زندانی آزاد و به آغوش گرم خانواده خود باز گشتند.

وی به کمک‌های خیران به خانواده‌های زندانیان نیز اشاره کرد و افزود: این منش یک فرهنگ در کشور ایران اسلامی است و باید استمرار داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به اشتغال زایی برای زندانیان آزاد شده، گفت: سرمایه اولیه کسب و کار در اختیار این افراد قرار داده شد.

مدیرکل زندان‌های گیلان ادامه داد: همچنین اشتغال مولد مددجویان محکوم در زندان‌های گیلان ۵۴ درصد است.

محمدی اصل با تاکید بر اولویت‌های دوازده گانه سازمان زندان‌ها، گفت: برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های گیلان با حضور گروه‌های جهادی اجرایی می‌شود.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !