امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۷:۱۵ - جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیر کشور برای گیلان استانداری انقلابی بااراده و پرتلاش برگزیند
گیلنا /امام‌جمعه رشت با اشاره به تغییر استاندار گیلان گفت: وزیر کشور باید درعین‌حالی که استانداری مطابق میل سیاسی دولت انتخاب می‌کند وی را از میان افرادی که انقلابی، بااراده، مردمی، پرتلاش و خود را وقف کار و خدمت گیلان می‌کند، برگزیند. به گزارش گیلنا به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز […]

گیلنا /امام‌جمعه رشت با اشاره به تغییر استاندار گیلان گفت: وزیر کشور باید درعین‌حالی که استانداری مطابق میل سیاسی دولت انتخاب می‌کند وی را از میان افرادی که انقلابی، بااراده، مردمی، پرتلاش و خود را وقف کار و خدمت گیلان می‌کند، برگزیند.

وزیر کشور برای گیلان استانداری انقلابی بااراده و پرتلاش برگزیند

به گزارش گیلنا به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت‌بخش و دشمن‌شکن این هفته جمعه رشت با اشاره به شهادت دکتر بهشتی و یاران باوفایش‌ اظهار کرد: آزادگی ملت ایران و همه ملت‌های آزاده ناشی از دادن هزینه‌هایی همچون شهادت دکتر بهشتی است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به قضات در خصوص مراقبت گفت: رهبری به مبارزه با فساد در داخل قوه قضائیه و خارج از آن تأکید فرموده‌اند‌ و اگر قضات فاسد باشند علاوه بر دستگاه مردم تیز دچار خسران می‌شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به هفته گرامیداشت روز صنعت معدن و تجارت گفت: سازمان صمت باید برگشایش شرکت‌های صنعتی و تقویت آن‌ها گام بردارد و اگر قراراست وزارت بازرگانی مجدداً احیا شود مزایایی آن برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی افزود: آمریکایی که به‌ظاهر دلش به حال ما می‌سوزد چرا دلش برای مردم مظلوم یمن نمی‌سوزد و این حقوق بشر آمریکایی همان سیاستی است که منافقین را در داخل کشور تقویت کردند و انقلابیون را به خاک و خون کشیدند.

فلاحتی با اشاره به آغاز هفته حج گفت: امیدواریم زائران خانه خدا هیچ‌چیز را به زیارت‌خانه خدا و طواف و کسب فیض عوض نکنند چون هر پولی که در عربستان هزینه می‌شود گلوله شده و بر سر و جان برادران ما ریخته می‌شود.

خطیب جمعه رشت با اشاره به‌روز هوافضا سپاه گفت: سامانه پدافندی که گلوال هاوک را منهدم کرد بسیار ارزشمند است و به دنیا ثابت کرد که ایران دشمنانی همچون آمریکا را محکم در سر جایش می‌نشاند.

وی خطاب به هم‌پیمانان آمریکا مبنی بر اینکه در خانه‌های خود نیز احساس امنیت نمی‌توانند بکنند، گفت: به گفته ترامپ اگر با کشتی در محل انهدام گلوال هاوک می‌رفتیم یقیناً صدها نفر از ارتش خود را از دست می‌دادیم و این‌گونه بیان مواضع برای آمریکا مفتضحانه است.

فلاحتی با اشاره به تغییر استاندار گیلان گفت: وزیر کشور باید درعین‌حالی که استانداری مطابق میل سیاسی دولت انتخاب می‌کند وی را از میان افرادی که انقلابی، بااراده، مردمی، پرتلاش و خود را وقف کار و خدمت گیلان می‌کند، برگزیند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به انتصاب شهردار رشت پس از یک سال افزود: از شورای شهر رشت و شهردار جدید رشت انتظار می‌رود ابتدا در تعامل با یکدیگر و فارغ از دعواهای سیاسی پیوسته به مردم خدمت کنند.

فلاحتی با تأکید بر تعامل سازنده و عقلانی شورای و شهردار رشت گفت: شهردار باید با شورای شهر در تعامل اسلامی عقلانی و شرعی باشند و اگر خدای‌نخواسته رانت و زد و بند سیاسی باشند شهردار مسؤول است و باید پاسخ دهد.

فلاحتی با اشاره به دیدگاه اسلام به تربیت فرزند اظهار کرد: برای رفتن به خانه باید از در وارد شد و برای تربیت انسان نیز باید از مسیر اسلام که قران، پیامبر و ائمه مطرح فرموده‌اند، حرکت کرد.

وی با تأکید بر لزوم واکاوی شیوه‌های اسلام در تربیت فرزند افزود: علیرغم توسعه علوم و فنون در بستر فضای مجازی و کتب مختلف همچنان از اطلاعات اسلامی یا چیزی نمی‌دانیم و یا آموخته‌های ما بسیار اندک است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه پدر و مادران قبل از فرزند دار شدن باید اطلاعات کافی در تربیت فرزند صالح داشته باشند گفت: به فرموده امیرالمؤمنین امام علی علیه اسلام هرکسی از راه آشکار و روشن حرکت کند به آب یعنی به مقصد می‌رسد اما اگر کسی بر خلف مسیر صحیح حرکت کند به بیابان خواهد رسید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !