امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۴۵:۳۹ - سه شنبه ۷ شهر ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای چندمین سال متوالی؛
تندیس ملی کیفیت به «خزر» رسید
 شرکت سیمان خزر برای چندمین سال متوالی در هفتمین همایش ملی کیفیت و دریافت بالاترین سطح تندیس زرین کیفیت کشوری (TQM) موفق به دریافت تندیس ملی کیفیت شد.

به گزارش  گیلنا  هفتمین همایش ملی کیفیت و دریافت بالاترین سطح تندیس زرین کیفیت کشوری (TQM) که با هدف ارزیابی شرکت‌ها و صنایع مختلف در سطح کشور برنامه‌ریزی گردیده و دستیابی به نتایج متوازن پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد شراکت، مسئولیت پذیری برای آینده ای پایدار و ارزش یابی برای ذینفعان از مهم‌ترین نکات هفتمین همایش ملی کیفیت شمرده می‌شود که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد کشوری و صنعت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر در حاشیه این همایش، اظهار کرد: در این همایش شرکت‌ها با معیارهای مدل تعالی سازمانی شامل رهبری استراتژی، کارکنان، شراکت، منابع، نتایج مشتریان، نتایج کلیدی و جامعه مورد ارزیابی قرار گرفتند و در این رابطه حاکمیت و رهبری، استراتژی، محورهای اجرایی، تامین منابع مالی، کیفیت، کسب و کار و تکنولوژی، اصلی‌ترین معیارهای مدل جامع بلوغ مدیریت و ارزیابی واحد ها را تشکیل دادند.

اسحق جمال امیدی اضافه کرد: شرکت سیمان خزر با اتخاذ رویکردهای متنوع و اجرای موارد مذکور از جمله کیفیت بالای محصولات، مدیریت استراتژیک، مدیریت فرایندها، رهبری اثر بخش، مدیریت زنجیره  تأمین، مدیریت مالی، مدیریت دانش و مدیریت فناوری اطلاعات، موفق به دریافت بالاترین سطح تندیس زرین کشوری  از هفتمین همایش ملی کیفیت شد.

وی با اشاره به همبستگی و اتحاد در بین کارکنان و مجموعه سیمان خزر، افزود: اتحاد و انسجام پرسنل شرکت سیمان خزر با هدف مشترک تولید بهینه کمی و کیفی، شامل تولید حداکثری در راستای اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی و نیز ارائه محصول با کیفیت بالا با اعتقاد به اهمیت و اولویت به استحکام محل سکونت مصرف کنندگان، موجبات کسب افتخارات متعدد در این واحد تولیدی را فراهم کرده است.

مدیرعامل سیمان خزر با اشاره به نامگذاری سال جاری بنام مهار تورم، رشد تولید، بیان کرد: اعتماد و رضایت خاطر مردم شمال، مهمترین مشوق جهت تولید محصولات مرغوب، کم نقص، در شان و شایسته مصرف کنندگان و نام لایق سیمان خزر در بالاترین درجه کیفی کشور بوده است.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر اعطای تندیس زرین کیفیت به مدیر عامل شرکت سیمان خزر از سرکار خانم مهندس نرگس سفید رئیس واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت سیمان خزر به دلیل عملکرد بسیار مطلوب این واحد با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.

هفتمین همایش ملی کیفیت با هدف نهادینه کردن بهبود مستمر کیفیت در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که بیش از  ۳۰۰ شرکت از صنایع مختلف در سطح بالا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !