امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۵۶:۱۷ - دوشنبه ۱۵ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حکم وزیر میراث فرهنگی؛
میراث گیلان به دست “حلاج” افتاد
گیلنا- «مسعود حلاج پور» با حکم وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان منصوب و معرفی شد. به گزارش گبلنا از رشتر، «مسعود حلاج پور» طی حکمی از سوی مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب […]

گیلنا- «مسعود حلاج پور» با حکم وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان منصوب و معرفی شد.

«مسعود حلاج پور» مدیرکل میراث فرهنگی گیلان شد

به گزارش گبلنا از رشتر، «مسعود حلاج پور» طی حکمی از سوی مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه مسعود حلاج پور» و «شهرود امیر انتخابی» امروز با حضور اسکندری مدیرکل امور استان‌های این وزارتخانه و جمعی از مسئولان استان گیلان در این اداره کل انجام شد.

در متن حکم انتصاب وی آمده است‪:

‬ جناب آقای «مسعود حلاج پور»؛ نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان» منصوب می‌شوید‪.‬ اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث‌فرهنگی-تاریخی و مرمت بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت ‪‌های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف وزارتخانه اهتمام لازم به‌عمل آید‪.‬

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !