امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۵۷:۵۴ - یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گلایه فرماندار از ناوگان فرسوده شهری رشت
گیلنا – فرماندار رشت با اشاره به وجود شش هزار تاکسی درون شهری با عمر بالای ۱۵ سال، گفت: ساماندهی تاکسی‌های فرسوده و حمایت تسهیلاتی بر اساس اولویت بندی انجام می شود. به گزارش گیلنا از رشت علی فتح اللهی در نشست بررسی مشکلات حمل و نقل شهری و برون شهری رشت، حمل و نقل […]

گیلنا – فرماندار رشت با اشاره به وجود شش هزار تاکسی درون شهری با عمر بالای ۱۵ سال، گفت: ساماندهی تاکسی‌های فرسوده و حمایت تسهیلاتی بر اساس اولویت بندی انجام می شود.

فرسودگی ۶ هزار تاکسی درون شهری در رشت

به گزارش گیلنا از رشت علی فتح اللهی در نشست بررسی مشکلات حمل و نقل شهری و برون شهری رشت، حمل و نقل جاده‌ای و ارائه خدمات در این حوزه را از ارکان توسعه‌ای هر جامعه دانست و گفت: باید با اتخاذ برنامه‌ای مدون حمل و نقل جاده‌ای استان را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل جاده‌ای اشتغالزایی و درآمد اقتصادی را به دنبال دارد، بیان کرد: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی منجر به تصادفات و کاهش امنیت جاده می‌شود لذا توجه به این مقوله حائز اهمیت بوده و در پیشگیری از بسیاری ناهنجاری‌ها مؤثر است.

فرماندار رشت با بیان اینکه جهت دسترسی به نقاط شهری و روستایی نیازمند توسعه سیستم حمل و نقل هستیم، افزود: هزینه‌ها و استهلاک ماشین و قیمت خودرو با درآمدها هم‌خوانی ندارد و باید از این صنف حمایت شود.

فتح اللهی با بیان اینکه بسیاری از تلفات جاده‌ای به دلیل فرسودگی خودروها رخ می‌دهد، اضافه کرد: اگر برنامه ریزی مناسبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نشود تصادفات جاده‌ای سالانه افزایش می‌یابد.

فرماندار رشت با تاکید بر استفاده از ظرفیت صندوق توسعه کارآفرینی کشور برای توسعه حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان، گفت: تفاهم نامه‌ای تنظیم شده تا از ظرفیت‌های موجود صندوق کارآفرینی امید برای این منظور استفاده شود.

وی با بیان اینکه شش هزار تاکسی داخل شهری در رشت عمری بالای ۱۵ سال و بیشتر دارند، بیان کرد: ساماندهی تاکسی‌های فرسوده و حمایت تسهیلاتی از صندوق کار آفرین با توجه به اولویت بندی فرسوده‌ترین خودروها و تاکسی‌ها انجام شود.‌

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !