امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۴۴:۲۷ - سه شنبه ۱۰ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر:
رشد کیفی و کمی ماشین آلات و تجهیزات سیمان خزر با تکیه بر تولید داخلی
مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر گفت: تقویت و چیدمان مناسب سیستم طرح ریزی ماشین آلات ایستا شامل انواع جرثقیل و ماشین آلات سنگین، شرکت سیمان خزر را درون زا و روند تولید با کیفیت و کمیت این واحد را مستحکم و رو به رشد کرده است..

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر  در آیین بهره برداری بیل مکانیکی و بلدوزر سنگین و نیز بازدید از  تجهیزات مستقر موجود  در نقلیه سنگین با حضور مهندس آزوین مدیریت کارخانه  مدیران و جمعی از همکاران ضمن بیان جزئیاتی در این رابطه اظهار کرد: تقویت و چیدمان مناسب سیستم طرح ریزی ماشین آلات ایستا شامل انواع جرثقیل و ماشین آلات سنگین، شرکت سیمان خزر را درون زا و روند تولید با کیفیت و کمیت این واحد مستحکم و رو به رشد کرده است.

وی ادامه داد: در سایه ایجاد همدلی و هم افزایی همچنین برنامه ریزی دقیق و تقویت واحد ترانسپورت و نقلیه از طریق جابجایی داخلی، مستقل کردن واحد مذکور و انتصاب فرد متخصص که منجر به تعمیر و استفاده از ماشین آلات از رده خارج شرکت همانند سه دستگاه جرثقیل ۴۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن، تریلی ماک، لودر، کامیون بنز، باب کت، لیفتراک، دو دستگاه نیسان، دو دستگاه مزدا، پژوی سواری و غیره گردیده که ارزش افزوده چندین ده میلیارد تومانی برای سیمان خزر فراهم نموده است اکنون در اقدام بعدی ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی (هپکو)  به سوی رفع نیاز ماشین آلات سنگین ایستا گام برداشته ایم .

مدیرعامل سیمان خزر در پایان ضمن تشکر از همکاران دست اندرکاران این مجموعه، اضافه کرد: با همت و کار جهادی انجام پذیرفته، هزینه های قابل توجه و هنگفت اجاره ماشین آلات مذکور در سال جاری و سنوات آتی به صفر خواهد رسید

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !