امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۵۹:۰۱ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایجاد اشتغال ۸۰۰ نفر در شهرستان رودبار در سال جاری
به گزارش گیلنا فرماندار شهرستان رودبار در نشست رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: رودبار دارای پتانسیل‌های ارزشمند در بخش‌های مختلف  است و در بخش صنعت و معدن حرف زیادی برای گفتن دارد. محمد صالح ضیایی با اشاره به تصویب ۱۵ مورد جهت رفع مواد تولید در شهرستان رودبار گفت: مصوبات جلسات گذشته رفع […]

به گزارش گیلنا فرماندار شهرستان رودبار در نشست رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: رودبار دارای پتانسیل‌های ارزشمند در بخش‌های مختلف  است و در بخش صنعت و معدن حرف زیادی برای گفتن دارد.

محمد صالح ضیایی با اشاره به تصویب ۱۵ مورد جهت رفع مواد تولید در شهرستان رودبار گفت: مصوبات جلسات گذشته رفع موانع تولید در شهرستان رودبار فقط ۱۴ درصد تحقق‌یافته است.

وی با اشاره به مشکلات تولید و صنایع پیرامون بانک‌ها و امورات بانکی افزود: بانک‌ها در رفع موانع تولید و صنایع نرمش قهرمانانه داشته باشند.

فرماندار رودبار از ایجاد بیش از ۸۰۰ شغل در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:  این تعداد شغل در بخش بومگردی و صنعت و تولید در شهرستان ایجاد می‌شود که اگر حمایت صورت گیرد این تعداد شغل در  شهرستان قابل تحقق است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !