امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۵۱:۰۴ - پنج شنبه ۱۰ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح پل کابلی آستانه‌اشرفیه بعد از ۱۳ سال/ عذرخواهی استاندار بابت تاخیر ۲ماهه
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره بهره‌برداری از پل کابلی آستانه‌اشرفیه بعد از ۱۳ سال گفت: تکمیل این پل نقش مهمی در توسعه اقتصادی این شهرستان دارد لذا با تلاش‌های انجام شده این پل بعد از ۱۳ سال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش   پایگاه خبری گیلنا، اسدالله عباسی در حاشیه بهره‌برداری از پل کابلی آستانه‌اشرفیه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گذشته همتی برای افتتاح پل وجود نداشته است، اظهار کرد: متاسفانه در ۱۳ سال گذشته اقدام خاصی در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه انجام نشده بود و در واقع همتی برای تکمیل این طرح عظیم وجود نداشته است.

وی با اشاره بهره‌برداری از پل کابلی آستانه‌اشرفیه بعد از ۱۳ سال گفت: تکمیل این پل نقش مهمی در توسعه اقتصادی این شهرستان دارد لذا با تلاش‌های انجام شده این پل بعد از ۱۳ سال به بهره‌برداری رسید.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از پیگیری مسؤولان در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه افزود: بعد از روی کار آمدن دولت مردمی، اهتمام تمامی مسؤولان از جمله نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس و راهداری، تکمیل این پل بوده و اکنون بعد از ۱۳ سال پل آرزوهای مردم محقق شده است.

عباسی با بیان اینکه برای تکمیل پل کابلی باید به صورت جهادی عمل می‌کردیم، تصریح کرد: در یک سال گذشته جلسات مختلفی با پیمانکار پل کابلی آستانه‌اشرفیه برگزار شده و ۴۹ درصد اعتبارات در همین یکسال اخیر از عمر دولت پرداخت شد ولی از همین جا بابت تاخیر دو ماهه در افتتاح این پل از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی یکی از اهداف دولت را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور دانست و گفت: در چند وقت اخیر ۲۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به گیلان، ۱۰ میلیارد تومان از راهداری و هفت میلیارد تومان دیگر از دیگر محل‌ها برای تکمیل پل کابلی پرداخت شده که جای بسیار قدردانی دارد.

به گفته استاندار گیلان، در دهه فجر پروژه‌های مهم دیگری در استان افتتاح شده و شاهد رشد و توسعه استان خواهیم بود.

عباسی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان برای آزادسازی مسیر پل کابلی آستانه‌اشرفیه اختصاص پیدا کرده است، افزود: وقتی در اسفند ماه از پل کابلی بازدید کردیم و یکی از مشکلات موجود برخی از مغازه‌ها در مسیر راه بود لذا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی مسیر در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه پل کابلی آستانه‌اشرفیه به لحاظ معماری یک پل خاص است، اظهار کرد: بر اساس آمار اکنون ارزش پل کابلی آستانه‌اشرفیه ۳۵۰ میلیارد تومان است که این‌ امر نشان دهنده اهمیت این پل در استان گیلان است.

رضا اکبری تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه در شرایط تحریم‌را یک اقدام بسیار مهم و جهادی دانست و گفت: کابل‌های این پل از اسپانیا و در زمان تحریم وارد شده و دیگر سازه‌ها هم توسط دانشمندان و متخصصان داخلی ساخته شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !