امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۲۶:۰۷ - پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در گیلان:
واقعیت های غدیر خم با جهاد تبیین برای جامعه بیان شود
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه عده ای به دنبال تحریف واقعه غدیر خم هستند، گفت: باید با جهاد تبیین در سایه استناد به اسناد اهل سنت و شیعه واقعیت های غدیر خم بیان شود.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا،  آیت الله رسول فلاحتی در همایش بزرگ «رهروان ولایت» با حضور اساتید و دانشجویان با اشاره به اهمیت توجه به پیام غدیر، اظهار کرد: متأسفانه پیام واقعه بزرگ غدیر خم به درستی درک و بیان نشده است.

وی به جنگ روایت‌های در عصر جدید اشاره و با بیان اینکه دانشجویان، اساتید، حوزویان و مبلغان دینی در این جنگ رسالت خطیر برعهده دارند، تأکید کرد: باید فرهنگ واقعه غدیر به درستی برای جامعه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم ترویج فرهنگ غدیر اشاره و اضافه کرد: غدیر یک جریان بزرگ در تاریخ اسلام و مکمل رسالت پیامبر گرامی اسلام است.

وی با بیان اینکه ابلاغ رهبری علی (ع) بر امت اسلامی از رسالت‌های مهم پیامبر گرامی اسلام بوده است، ادامه داد: عده‌ای با تحریف تاریخ به دنبال رد کردن رهبری حضرت علی (ع) بر امت اسلامی هستند.

آیت الله فلاحتی به نقش جهاد تبیین در این شرایط اشاره و تصریح کرد: وظیفه همگانی است که با جهاد تبیین در سایه استناد به کتب اهل تسنن و تشیع واقعیت‌های غدیر به درستی بیان شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !