امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۴:۰۹ - یکشنبه ۱۰ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“آرامش” به محورهای گیلان برگشت!
گیلنا – رئیس پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه نسبت خروج خودرو از گیلان بیشتر ورود آن به استان است از کاهش محسوس تردد در تمامی محورهای مواصلاتی خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به کاهش تردد در محورهای استان در ۲۴ ساعت‌ها اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته […]

گیلنا – رئیس پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه نسبت خروج خودرو از گیلان بیشتر ورود آن به استان است از کاهش محسوس تردد در تمامی محورهای مواصلاتی خبر داد.

کاهش تردد در محورهای گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به کاهش تردد در محورهای استان در ۲۴ ساعت‌ها اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: میزان ورود خودرو در محورهای ورودی استان ۷۸ درصد و در محورهای خروجی ۸۲ درصد کاهش‌یافته است و آرامش به محورهای گیلان برگشته است.

وی با اشاره به میزان تردد در محورهای ورودی گیلان، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته از ورودی رودبار پنج هزار و ۱۱۳ خودرو، در محور آستارا هزار و ۸۳۴ خودرو و در محور چابکسر سه هزار و ۹۹۱ خودرو وارد استان شده است.

رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به میزان خروج خودرو از مبادی خروجی گیلان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از محور رودبار هفت هزار و ۷۰۳ ، از محور آستارا هزار و ۸۷۸ خودرو و از محور چابکسر چهار هزار و ۱۳۶ خودرو از استان خارج‌شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !