امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۰۴:۳۶ - جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون امور مجلس رئیس جمهور:
حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی شهید «انصاری» بود
 معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی شهید «انصاری» بود، گفت: همین ولایی بودن خار چشمان دشمنان بود و وی را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا،  سید محمد حسینی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان «علی انصاری» و «علیرضا نورانی» و ۳۰ شهید کارمند شهرستان رودسر با اشاره به اینکه این دو شهید یک شب انقلابی نشدند، گفت: سابقه آشنایی شهید انصاری با امام به ۱۵ خرداد سال ۴۲ باز می‌گردد.

حسینی به ویژگی‌ها و شاخص‌های شهید انصاری اشاره و اضافه کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی شهید انصاری بود و همین ولایی بودن خار چشمان دشمنان بود و وی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه شهید انصاری هم در زمان حضورش در ایران و هم آمریکا اهدافش را پیگیری می‌کرد، گفت: وی با وجود اینکه امکان زندگی بهتر در آمریکا را داشت اما برای اهدافش از همه این امکانات چشم پوشی کرده و به ایران بازگشت و در کنار مردم ماند و خدمت کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به ادبیات دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: زنده نگهداشتن فرهنگ دفاع و ایثار لازم و ضروری بوده و باید آثار به صورت مکتوب درآید.

وی با اشاره به اینکه کمرنگ شدن روحیه ایثار در جامعه سبب می‌شود تا آن جامعه به سمت انحطاط حرکت کند، تصریح کرد: سرمایه گذاری در این بخش آن جامعه را به عنوان الگو مطرح کرده و مشکلات حل می‌شود.

حسینی با تأکید بر اینکه کم شدن اعتقادات و باورها به امدادهای الهی مشکلات را افزایش می‌دهد، گفت: توجه به این بخش و درست عمل کردن سبب شده تا عنایت خداوند شامل حالا ما شود.

وی با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور، تأکید کرد: اکثر این ترورها توسط منافقینی انجام شده که خود را مجاهد خلق و در راه خدا معرفی می‌کنند در حالی که تنها به دنبال قدرت هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای با مسائل داخلی را بزرگنمایی می‌کنند، افزود: معرفی درست انقلاب و نظام اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !