امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱:۰۸:۲۱ - پنج شنبه ۱۲ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«جایکا» بی جایگاه در احیای تالاب انزلی
استاندار گیلان با اشاره به عدم رضایت از عملکرد سازمان همکاری های بین المللی ژاپن «جایکا» در زمینه احیای تالاب انزلی خواستار اجرای این تعهدات شد.

 

 

 

 

 

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا اسدالله عباسی در دیدار با سفیر ژاپن در ایران با اشاره به همکاری ۱۷ ساله سازمان همکاری‌های بین المللی ژاپن (جایکا) در تالاب انزلی، اظهار کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که هنوز تعهدات این سازمان در زمینه احیای تالاب انزلی عملی نشده است.

وی اضافه کرد: عملکرد این سازمان در مجموع راضی کننده نبوده و مردم گیلان هنوز نتایج مطلوب این طرح‌ها را مشاهده نکرده‌اند.

استاندار گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بهبود شرایط در کشور و حضور سفیر ژاپن برای ارزیابی اقدامات صورت گرفته، افزود: امیدواریم حضور سفیر ژاپن در گیلان بتواند نه تنها در حوزه ارزیابی عملکرد جایکا در تالاب انزلی، بلکه ارائه طرح‌های عملیاتی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند کمک کند و اثراث خوبی برای دو طرف داشته باشد.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت اهتمام ویژه ای نسبت به مسائل زیست محیطی گیلان از جمله احیای تالاب انزلی و مدیریت پسماند دارد، ادامه داد: سفیر ژاپن در ایران و همچنین رئیس دفتر سازمان همکاری‌های بین المللی ژاپن برنامه‌های پیشنهادی خود را برای تقویت فعالیت‌های احیای تالاب انزلی و مدیریت پسماند گیلان، ارائه کنند.

استاندار گیلان با یادآوری کمک‌های بشردوستانه دولت و ملت ژاپن در وقوع زلزله رودبار در سال ۱۳۶۹، با تمجید از این اقدامات و حرکت‌های نوع‌دوستانه، از همراهی ژاپن برای ارسال واکسن کرونا در ایام شیوع این ویروس منحوس نیز قدردانی کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !