امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۵۵:۱۵ - پنج شنبه ۸ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه لاهیجان:
روز قدس امسال نقطه عطف قرن جدید است
امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه امروز قدس نماد صف بندی تمام حق در برابر تمام باطل است، گفت: روز قدس امسال نقطه عطف قرن جدید است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با تاکید بر اینکه مسئله قدس دیگر یک مسئله ملی عربی نیست، گفت: امروز قدس نماد صف بندی تمام حق در مقابل تمام باطل است.

وی افزود: همه آرمان‌ها و ایمان‌ها بر مدار حرکت مردم برای آزادسازی قدس است بنابر این رشادت‌ها و مبارزات جوانان فلسطین نشان داد که سازش دیگر جوابگو نیست و برای رسیدن به قدس باید خون داد.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به احاطه تاکتیکی و عملیاتی جوانان فلسطینی بر صهیونیست‌ها، اظهار داشت: عادی سازی روابط با کشورهای عربی هم نتوانست رژیم اشغالگر اسرائیل را به آرمان‌های خود نزدیک کند و این عملیات‌های انتحاری در خاک اسرائیل به اهالی این رژیم یادآوری کرد که بنا به گفته مقام معظم رهبری آینده خوشی در انتظارشان نیست و آب خوش از گلوی آنان پایین نخواهد رفت.

حجت الاسلام سلیمانی، روز قدس امسال را نقطه عطفی در قرن جدید دانست و افزود: علی رغم اینکه راست گرایان افراطی در اروپا با قرآن سوزی و جریحه دار کردن قلوب مسلمین در پی انحراف ذهن‌ها به سمت این حرکت زشت و فراموشی سازی آرمان قدس بودند.

وی ادامه داد: مردم کشورهای اروپایی روز یکشنبه علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند و وظیفه همه مسلمانان و آزادی خواهان دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس از حرکت قرآنی مبارزان فلسطینی مقابل جبهه کفر حمایت کنند.

امام جمعه لاهیجان همچنین با تاکید بر اینکه آزادی قدس آزادی یک تفکر و یک آرمان است، بیان داشت: اگر به لطف الهی بتوانیم این غده سرطانی را از قلمرو اسلامی حذف کنیم و جریان و تفکر ناب اسلامی حاکم شود، کسانی که با خیانت در کشورهای عربی به قدرت رسیده‌اند کنار خواهند رفت و مسلمانان دنیا با اتحاد و همدلی شوکت دوباره خود را به دست خواهند آورد.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال بسیار حساس و سرنوشت ساز است، ادامه داد: حضور مردم با این شعار که اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود در میدان، پشتوانه خوبی برای مسلمانان فلسطینی در خط مقدم جبهه حق علیه باطل است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !