امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۰۰:۴۷ - شنبه ۱۳ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رشت غرق در آب شد
گیلنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به آخرین وضعیت استان در پی بارش‌های باران، گفت: بیشترین بارش‌ها مربوط به بندر آستارا بوده و در شهر رشت نیز در نقاطی شاهد بارش باران هستیم. به گزارش گیلنا از رشت، امیر مرادی از آمادگی همه‌جانبه ستاد مدیریت بحران استان خبر داد و اظهار کرد: با […]

گیلنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به آخرین وضعیت استان در پی بارش‌های باران، گفت: بیشترین بارش‌ها مربوط به بندر آستارا بوده و در شهر رشت نیز در نقاطی شاهد بارش باران هستیم.

به گزارش گیلنا از رشت، امیر مرادی از آمادگی همه‌جانبه ستاد مدیریت بحران استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در حالت آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه هواشناسی گیلان هشدار سطح نارنجی برای گیلان صادر کرده بود، افزود: طبق پیش‌بینی‌های ما باید شاهد بارش بالای ۱۰۰ باشیم اما بیشترین بارش‌ها با ۶۰ میلی‌متر مربوط به بندر آستارا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به وضعیت جوی استان برای ساعات آینده، گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی، طی ساعات آینده احتمالاً بارش‌های شدیدتری خواهیم داشت.

مرادی وضعیت استان را پایدار ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه گرچه در برخی از نقاط استان شاهد بارش‌های شدید بودیم اما تاکنون این بارش‌ها خسارتی را در برنداشته است.

وی با اشاره به وضعیت رودخانه‌ها و طغیان آب در آن‌ها نیز بیان کرد: بیشترین شدت بارش باران در دریا و نوار ساحلی استان بوده و در رودخانه‌های استان نیز جهندگی آب گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین با اشاره به وضعیت شهر رشت پس از بارش باران، گفت: در نقاطی از شهر رشت به سبب شدت بارش‌ها معابر اصلی و فرعی دچار آب‌گرفتگی شده‌اند که طبق مشاهدات نیروهای شهرداری در جهت رفع انسداد در حال اقدام است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !