امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۲۹:۰۳ - جمعه ۵ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آقای معلم، شما را بخشیدم اما بی عدالتی را نه!
گیلنا – پدر دانش‌آموز رودباری با تأکید بر اینکه من و خانواده‌ام تا امروز دنبال عدالت بودیم اما نتیجه مورد انتظار محقق نشد، گفت: من از این رسانه رضایت خود را از این پرونده اعلام می‌کنم و می‌گویم آقای معلم، شما را بخشیدم. به گزارش گیلنا از رودبار محمدعلی رستمی در گفت‌وگو با فارس با […]

گیلنا – پدر دانش‌آموز رودباری با تأکید بر اینکه من و خانواده‌ام تا امروز دنبال عدالت بودیم اما نتیجه مورد انتظار محقق نشد، گفت: من از این رسانه رضایت خود را از این پرونده اعلام می‌کنم و می‌گویم آقای معلم، شما را بخشیدم.

آقای معلم، شما را بخشیدم!/فقط دنبال اجرای عدالت بودم

به گزارش گیلنا از رودبار محمدعلی رستمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت دانش‌آموز رودباری که توسط معلم خاطی دچار آسیب شده بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه پسرم محمد سجاد در مدرسه شهید حجت شمامی رستم‌آباد  مورد ضرب‌وجرح قرارگرفته و مفاصل این دانش‌آموز دچار شکستگی شد، در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از تحصیل جامانده و نتوانسته همگام باهم سن و سال‌های خود در مدرسه آموزش ببیند.

وی با بیان اینکه با توجه به مدارک موجود پزشکی و دوربین مداربسته مدرسه، مورد کم‌لطفی و ناعدالتی مسؤولان شهرستان رودبار و استانی قرارگرفته‌ایم، گفت: با توجه به اینکه معلم خاطی توسط دادگاه محکوم به پرداخت دیه شده و رأی دادگاه نیز قطعی است، تصمیم گرفته‌ام تا به برکت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) از ظلم این معلم خاطی گذشت کرده و از حق فرزندم بگذرم.

پدر دانش‌آموز رودباری با تأکید بر کم‌لطفی‌های موجود در برخورد با پرونده محمدسجاد رستمی تصریح کرد: من و خانواده‌ام تا امروز دنبال عدالت بودیم، اگرچه نتیجه مورد انتظار محقق نشد، اما ازآنجاکه خود را شیعه حضرت مهدی موعود (عج) دانسته و عفو و گذشت را از خصیصه شیعیان امیرالمونین (ع) می‌دانم، از این رسانه اعلام می‌کنم که از معلم خاطی فرزندم گذشت کرده و دیگر دنبال آن پرونده نخواهم رفت.

رستمی با بیان اینکه من و خانواده‌ام خود را سرباز و بسیجی ولایت و رهبری معظم نظام می‌دانیم، افزود: اگرچه متهم پرونده تا امروز حتی یک ریال به ما برای درمان دانش‌آموز پرداخت نکرده، اما من به احترام ایام مبارک شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین به خاطر ارادت قلبی به رهبر معظم انقلاب از این معلم خاطی می‌گذرم و او را به خدای بزرگ می‌سپارم.

وی دلیل بخشش و گذشت از این حق قانونی خود را تنها اعتقاد قلبی به ائمه اطهار و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: من از این رسانه رضایت خود را از این پرونده اعلام می‌کنم  و می‌گویم آقای معلم، شما را بخشیدم.

در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۹۷ محمد سجاد رستمی توسط معلم مدرسه خود در حیاط مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفت که بر اساس برخی از مدارک پزشکی صفحه رشد پای این دانش‌آموز دچار آسیب و شکستگی شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !