امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۱۳:۴۶ - یکشنبه ۲۰ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار خبر داد؛
بهره برداری از سی تی اسکن بیمارستان رودبار در آینده نزدیک
  به گزارش گیلنا از رودبار، دستگاه سی تی لسکن بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار به زودی راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد. مدیر بیمارستان ولی عصر رودبار در گیلنا می گوید؛ کارهای مقدماتی نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان در حال انجام است و بزودی مورد بهره […]

 

به گزارش گیلنا از رودبار، دستگاه سی تی لسکن بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار به زودی راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیر بیمارستان ولی عصر رودبار در گیلنا می گوید؛ کارهای مقدماتی نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان در حال انجام است و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
غلامرضا علیزاده با بیان اینکه بخش ال دی آر بالای۸۵ درصد پیشرفت داشته گفت؛بخش ای سی یو هم کاملا تجهیز شده وبا گرفتن مجوز به بهره برداری خواهدرسید
به گفته وی، واحد تریاژ هم راه اندازی شده و با وصل برق، بزودی دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان راه اندازی می شود.
مدیر بیمارستان رودبار با اشاره به اتفاق ارزشمند در حوزه سلامت و درمان شهرستان گفت؛ تلاش های دکتر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، دکتر بختیار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر خصوصی رییس بیمارستان رودبار در راستای تجهیز بیمارستان ولی عصر به سی تی اسکن، ستودنی بوده که جا دارد از تلاش های این عزیزان تشکر کنم.


به گزارش گیلنا، از مراسم رونمایی از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر رودبار با حضور مسئولین بیش از یک ماه می گذرد که با انجام اقدامات نصب، به زودی راه اندازی می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !