امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۵۳:۱۸ - پنج شنبه ۲۲ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع اقلام بهداشتی در ۵۹ داروخانه گیلان/ به داروخانه های رودبار نمی رسد!؟
گیلنا – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رشد پنج برابری اقلام بهداشتی در استان و‌ توزیع آن در ۵۹ داروخانه استان گیلان خبر داد به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نقی پور با بیان اینکه برای تولید و توزیع ماسک در استان گیلان باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود، اظهار کرد: با توجه […]

گیلنا – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رشد پنج برابری اقلام بهداشتی در استان و‌ توزیع آن در ۵۹ داروخانه استان گیلان خبر داد

توزیع اقلام بهداشتی در ۵۹ داروخانه گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نقی پور با بیان اینکه برای تولید و توزیع ماسک در استان گیلان باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود، اظهار کرد: با توجه به کمبودهای بازار، کارگروه نظارت بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا استان تشکیل‌شده است.

وی یکی از اهداف تشکیل کارگروه نظارت بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی را حمایت از مردم دانست و افزود: مهم‌ترین هدف از تشکیل این کارگروه، حمایت از مردم و استفاده از همه ظرفیت‌های تولید و توزیع است تا مردم به‌راحتی اقلام بهداشتی را دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش پنج برابری تولید اقلام بهداشتی در استان گیلان گفت: تاکنون ۵۰ هزار ماسک، ۱۵ تن الکل و ۲۱۰ هزار عدد محلول ضدعفونی در استان گیلان تولیدشده است.

نقی زاده با اعلام توزیع اقلام بهداشتی در ۵۹ داروخانه استان گیلان بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده کار توزیع اقلام بهداشتی در ۴۰ داروخانه شهرستان‌های گیلان و‌ مابقی در داروخانه‌های شهرستان رشت از دیروز آغازشده است.

وی با اذعان به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان اقلام بهداشتی است، تصریح کرد: کادر درمانی و پرستاران بیمارستان‌های استان گیلان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده و یکی از بیشترین مصرف‌کنندگان اقلام بهداشتی خود دانشگاه است به همین دلیل در توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم و حتی بیمارستان‌های استان دارای محدودیت هستیم.

به گزارش گیلنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حالی از توزیع اقلام بهداشتی به داروخانه های گیلان خبر می دهد، که گزارش میدانی خبرنگار گیلنا در رودبارحکایت از نبود اقلام بهداشتی در اکثر داروخانه های این شهرستان داشته و برخی داروخانه ها هم محلول ضدعفونی را چند برابر قیمت عرضه می کردند، گویا نظارتی بر عملکرد این داروخانه ها که امروز باید مامنی برای مردم باشند، وجود ندارد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !