امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۱۶:۴۴ - چهارشنبه ۲۷ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“صادقی” از رودبار آمد
    گیلنا- محمد صادقی جوان انقلابی، توانمند و با انگیزه رودباری با حضور در فرمانداری این شهرستان برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر رودبار ثبت نام کرد. به گزارش گیلنا از رودبار، محمد صادقی پس از ثبت نام برای حضور در آوردگاه سیاسی، با صدور پیامی خطاب به مردم و جوانان انقلابی، […]

 

 

گیلنا- محمد صادقی جوان انقلابی، توانمند و با انگیزه رودباری با حضور در فرمانداری این شهرستان برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر رودبار ثبت نام کرد.

به گزارش گیلنا از رودبار، محمد صادقی پس از ثبت نام برای حضور در آوردگاه سیاسی، با صدور پیامی خطاب به مردم و جوانان انقلابی، آنها را به حضور حداکثری و انتخابی اصلح دعوت کرد.

در پیام وی آمده است؛

“وَ أَمْرُهُمْ شُورى بَیْنَهُمْ ؛ و کار آنها به طریق شورى و مشورت در میان آنها صورت مى گیرد”

 

با یاری از پروردگار عالم، به دعوت و حمایت از اقشار مختلف شهر رودبار؛ خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان جهادگر، جوانان انقلابی، افراد و چهره های مشهور سیاسی و اجتماعی و مردم شهید پرور مرکز سیاسی شهرستان رودبار زیتون (شهر رودبار)، در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه شهر رودبار زیتون ثبت نام نموده و اعلام رسمی کاندیداتوری در این مرحله انتخابات شوراهای اسلامی که حساس ترین حماسه سیاسی کشور عزیزمان ایران اسلامی در سال ۱۴۰۰ می باشد، می نمایم .

از تمامی طیف های سیاسی، اجتماعی و مردمی برای عمران و آبادی شهر مظلوم و محروممان رودبار زیتون دعوت حد اکثری و شرکت هر چه باشکوه تر و با صلابت تر در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری نموده و با نهایت احترام برای تمامی کاندیدای محترم و ستادهای انتخاباتی و حامیانشان آرزوی صحت، سلامتی و موفقیت دارم و از تمامی کاندیدای محترم تقاضا دارم در یک رقابت دوستانه و سالم بدور از هرگونه هنجار و اختلاف نظر از هر طیف و اصول و افکاری؛ احترام به جایگاه و کرامت انسانی و شخصیتی مردم شهر رودبار  بدون خرید شرافت انسان ها و جهت دادن و ایجاد موج در این کارزار خطیر و بحرانی سیاسی کشور فضا را ملتهب و آلوده نکنیم و یک انتخابات سالم در شان و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار نماییم .

ارادتمند شما

محمد صادقی

فعال جهادی و سیاسی شهر رودبار و ارادتمند جوانان متعصب و خونگرم شهر رودبار

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !