امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۳۵:۲۲ - دوشنبه ۸ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چالش “نیروی انسانی” برقِ گیلان را گرفت
گیلنا- مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: در صورت عدم واکسیناسیون نیروهای این شرکت علیه کرونا با چالش نیروی انسانی در زمینه خدمات رسانی و تأمین برق در گیلان مواجه می شویم. بهمن داراب زاده در جلسه با معاونین شرکت برق منطقه‌ای با اشاره به حساسیت کار پرسنل این شرکت، گفت: نیروهای انسانی شرکت […]

گیلنا- مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: در صورت عدم واکسیناسیون نیروهای این شرکت علیه کرونا با چالش نیروی انسانی در زمینه خدمات رسانی و تأمین برق در گیلان مواجه می شویم.

بهمن داراب زاده در جلسه با معاونین شرکت برق منطقه‌ای با اشاره به حساسیت کار پرسنل این شرکت، گفت: نیروهای انسانی شرکت برق منطقه‌ای وظیفه بسیار حساس و مهمی بر عهده دارند که هیچ موضوعی نباید خللی در این وظیفه حیاتی و حساس به وجود آورد.

وی به شیوع ویروس کرونا در میان کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان و ابتلای بسیاری از پرسنل، افزود: با قرنطینه همکاران مبتلا، این شرکت در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود با چالش جدی و اساسی رو به رو بوده با توجه به شرایط بسیار شکننده‌ای در پایداری شبکه انرژی برق استان با مشکل مواجه است.

داراب زاده گفت: بسیاری از کارکنان شرکت، مشاغل حساس و پرخطری را برعهده دارند که با ادامه روند موجود تعداد کارکنان مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا، قطعاً با شرایط سخت و دشواری در تأمین برق استان گیلان رو به رو هستیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پست‌ها و خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شریان اصلی برق رسانی به مشترکان هستند که کوچک‌ترین اخلال در آن قابل تحمل نبوده و عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با توجه به همه این حساسیت‌ها باید واکسیناسیون کارکنان برق گیلان در اولویت قرار گیرد و در اسرع وقت اجرایی شود تا از عواقب بعدی آن بتوان جلوگیری کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !