امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۴۶:۰۵ - پنج شنبه ۲۳ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با همت کمیته امداد کشور؛
نهضت ساخت مسکن در کشور به راه افتاد
گیلنا- رئیس کمیته امداد با اشاره به آغاز نهضت ساخت مسکن در کشور توسط این نهاد، گفت: تا پایان امسال ۴۳ هزار واحد مسکن مددجویی واگذار می شود. به گزارش گیلنا از انزلی، سید مرتضی بختیاری در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندرانزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توانمند سازی […]

گیلنا- رئیس کمیته امداد با اشاره به آغاز نهضت ساخت مسکن در کشور توسط این نهاد، گفت: تا پایان امسال ۴۳ هزار واحد مسکن مددجویی واگذار می شود.

به گزارش گیلنا از انزلی، سید مرتضی بختیاری در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندرانزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد نیازمند در سایه حفظ کرامت انسانی از راهبردهای اصلی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد رویکرد خود را از بخش حمایت به سمت توانمندسازی مددجویان و محرومان تغییر داده است، افزود: اشتغال، مسکن و خودباوری سه رکن اصلی توانمند سازی است که کمیته امداد آن را از مأموریت‌های اصلی محوله خود می‌داند.

بختیاری با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه ایجاد سالانه ۷۰ هزار شغل به کمیته امداد تکلیف شده بود، ادامه داد: در سال گذشته ۱۷۵ هزار و ۹۰۰ شغل و از ابتدای امسال تا کنون ۱۷۰ هزار شغل از سوی کمیته امداد امام خمینی در سطح کشور ایجاد شده که در تلاشیم این عدد تا پایان امسال به ۲۰۰ هزار شغل برسد.

وی با اشاره به هدف گذاری ۳۰۰ هزار اشتغالزایی برای سال آینده، تاکید کرد: طرح هدایت شغلی و راهبر شغلی با هدفگذاری ۵۵ درصد اشتغال در دستور کار کمیته امداد است تا با مهارت آموزی و تهیه مواد اولیه و افزایش کیفیت شغل و فروش محصولات مددجویان به درآمد زایی مطلوبی برسند.

بختیاری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اشتغال مددجویان کمیته امداد در سال ۹۹ از طریق راهبران شغلی صورت گرفته است، تاکید کرد: در طرح هدایت شغلی بر اساس اعلام نیاز کارآفرینان نیروی انسانی به آنان معرفی و تسهیلات کم بهره به کارفرما پرداخت می‌شود که تا کنون هزار و ۶۰۰ نفر به کارفرمایان معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به آغاز نهضت ساخت مسکن، گفت: تا پایان امسال ۴۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل می‌شود و در بودجه ۱۴۰۰ نیز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان بودجه برای ساخت ۵۰ هزار مسکن برای محرومین تعیین شده اما کمیته امداد آمادگی دارد تا در سال آینده ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را آماده تحویل به محرومان کند.

بختیاری همچنین تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد مسئولیت ایجاد اشتغال خانگی و روستایی کل کشور را بر عهده بگیرد و پاسخگو نیز باشد.

لازم به ذکر است؛ با حضور رئیس کمیته امداد کشور و مسئولان ارشد بندرانزلی، ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) انزلی در منطقه کلویر با زیر بنای ۱۱۶۰ متر و اعتبار پنج میلیارد تومان در پنج طبقه افتتاح و بهره برداری شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !