امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۲۶:۰۲ - سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیر کشور:
محل دفن زباله در سراوان پوشش گیاهی می شود
 وزیر کشور با اشاره به اینکه پسماند از چالش های مهم استان های شمالی است، گفت: اقدامات خوی برای ساماندهی زباله سراوان در گیلان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا احمد وحیدی  در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه هدف از این سفر بازدید از وضعیت کنونی سواحل و اطمینان از دسترسی راحت و ارائه سرویس‌های مناسب به مردم است، اظهار کرد: بررسی اجرای طرح سالم سازی دریا و ایجاد ایمنی برای حفظ سلامت هموطنان در هنگام استفاده از دریا از دیگر اهداف سفر به استان گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد ایمنی و اجرای طرح‌های مناسب و ایجاد نشاط برای هموطنان در سواحل هستیم، افزود: طی صحبتی که در حاشیه بازدید از سواحل گیلان با مسافران انجام شده عمده مسافران از وضعیت، اجرای طرح‌ها و حضور ناجیان غریق برای حفظ سلامتی هموطنان رضایت داشتند.

وزیر کشور همچنین به موضوع پسماند استان‌های شمالی اشاره و با بیان اینکه چالشی است که طی سال‌های گذشته این استان را درگیر کرده است، گفت: متأسفانه طی سال‌های گذشته توجهی کافی به این چالش نشده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی ماه‌های گذشته در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان، تصریح کرد: بررسی‌های لازم صورت گرفته و اقداماتی در حال انجام است امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم به قول‌های داده شده به مردم منطقه عمل کنیم.

وحیدی ادامه داد: زیر ساخت‌های لازم برای جدا سازی زباله‌ها تبدیل به کمپوست و همچنین دفن بهداشتی زباله‌ها در جای جدید در حال انجام است و زباله‌های قدیمی انباشت شده در سراوان نیز باید ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه محل دفن زباله در سراوان باید بعد از ساماندهی با پوشش گیاهی پوشیده شود و هم از نظر بهداشتی و هم از نظر بصری اصلاح و بازسازی شود، اضافه کرد: در همین راستا اقداماتی در حال انجام بوده و انتظار داریم در زمان مناسب نتیجه بخش باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !