امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۱۰:۱۹ - دوشنبه ۱۲ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف هروئین و شیشه در رودبار
  گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار از کشف یک کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و ۲۲۵ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار گفت: ماموران ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در […]

 

گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار از کشف یک کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و ۲۲۵ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار گفت: ماموران ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بوده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و ۲۲۵ مواد روانگردان از نوع شیشه کشف شد.
وی در ادامه بیان داشت: در این راستا زوج ۴۶ و ۴۷ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است از مردم خواست، هرگونه مورد مشکوک را از این طریق به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !